Chemtrails, geoinženýrství, HAARP. Kdo kontroluje počasí, kontroluje svět.

Co jsou to chemtrails? Čím se zabývá geoinženýrství? Co je to HAARP, k čemu a jak se používá? Když je něco tak kategoricky odmítáno, vyvraceno, cenzurováno a označováno za „konspirační teorii“, má obvykle smysl tomu věnovat pozornost.

Cílená manipulace s počasím, známá jako geoinženýrství, probíhá na celém světě již přibližně 70 let. Tyto umělé zásahy mají stále závažnější dopad na globální vývoj počasí, a tím i na zemědělství obecně, stejně jako na biologickou rozmanitost a lidské zdraví. Informace, které stojí za zamyšlení, na Nespokojený.cz. Mozek má (zatím) každý svůj, a názor si může udělat sám.

Chemtrails je anglická zkratka, která by do češtiny mohla být přeložena jako „chemické stopy„. Nad hlavami nám přelétají speciálně upravená letadla, která do atmosféry rozprašují chemikálie zhoršující například lidskou imunitu nebo přímo prudké jedy jako je baryum, bauxit, oxidy hliníku nebo třeba polymerová vlákna. Starší z nás si pamatují dobu, kdy kondenzační stopa ze letadlem zmizela za pár minut, jako děti jsme to pozorovali, a nevisela tam hodiny.

Odhalené lži na našem nebi.

Na Zemi se začala rozvíjet nová, nám většinou nepovšimnutá realita bezohledného ničení, které se dotýká nejen nás, ale i celé planety. Geoinženýrství jsou technologie na změnu počasí. Často o nich nemáme ani ponětí, mnohdy jsou drženy ve velkém utajení. Pokud o těchto technologiích někdo začne hovořit, bývá obvykle zesměšňován jako konspirátor nebo dezinformátor. Naštěstí pro stále větší počet lidí tato taktika už dávno přestala platit. Nesmíme se nechat spoutat v žaláři myšlenek, které jsou nám dovoleny. Tím bychom si doživotně zavřeli bránu k vědění. Geoinženýrství je naprosto běžné a fádní téma mezi globálními mocenskými kruhy. Pro toho, kdo se s ním setkává poprvé, však může jít o téma těžko stravitelné.

Nový druh války, kterou není snadné vysvětlit pár slovy, a přesto zasahuje do našich životů a samotné přírody. Nové technologie geoinženýrství se stávají zbraněmi. Vojenské technologie se neustále vyvíjejí, až jsou pro nás někdy exotické a futuristické. Paradoxní je, že lidské myšlení může vnímat omezeně, a to jen podle své dosavadní zkušenosti. Dříve jsme se smáli představě létajících strojů nebo podmořských ponorek, které jsou dnes běžnou realitou. A právě nyní, ve stejném duchu, je naše společnost konfrontována s novými technologiemi spojenými s geoinženýrstvím.

Kdo kontroluje počasí, kontroluje svět.

FrankenSkies je 80minutový dokument o sociální změně týkající se agendy Solar Geoengineering / Chemtrails, která ovlivňuje každou živou bytost na Zemi. Šokující informace o klimatickém inženýrství, řízení frekvence a manipulaci CIA. Vyprávění filmu se odvíjí přes historickou časovou osu experimentování na lidstvu, přivádí nás do moderní laboratoře, která zahrnuje vzduch, který dýcháme a diktuje, kdy a kde má svítit slunce, nebo ne…

Pravda o chemtrails a elektrosmogu.

Třetí část Kabaly na téma depopulace. Tentokrát o chemtrails, geoinženýrství a negativním vlivu elektrosmogu na naše tělo.

Častý argument používaný k vyvrácení ChemTrails jsou přirozené kondenzační stopy za letadly ConTrails. Pro představu několik videí zobrazujících rozdíl. I s přihlédnutím k možným jiným výškám na prvním videu, na dalších to jistě nejsou kondenzační stopy.

Rozdíl mezi ConTrails a ChemTrails.

Ať už je v těch nádobách cokoliv, přirozená součást letadla to není.

Jak se nechytit do pasti zvané chemtrails.

Zplodiny z letadel.

Chemtrails, ovlivňování počasí, geoinženýrství – komplexní téma, ve kterém je často těžké se vyznat. Radovan Dluhý v této první části na tohle téma rozebírá problematiku „chemtrails” a ovlivňování počasí.

Máme virtuální počasí?

Chemtrails, ovlivňování počasí, geoinženýrství – komplexní téma, ve kterém je často těžké se vyznat. Radovan Dluhý v druhé části na tohle téma rozebírá problematiku patentů na ovlivňování počasí, vliv na životní prostředí a mnohem více.

Zastavme geoinženýrství.

Tento 3. díl je na téma klimatického inženýrství, které destruktivně působí na naši planetu a postupně mění lidi v poloroboty.

Co se skutečně děje?

Něco málo informací z doby, kdy to ještě nebylo téma.

Klimatická katastrofa v důsledku umělé manipulace s počasím.

Podle odborníků mají umělé zásahy do meteorologických konstelací vážné důsledky pro životní prostředí a lidstvo. Má strašení globálním oteplováním odvést pozornost od fatálních následků experimentálních manipulací s počasím?

1. července 2023 informoval deník Daily Mail o plánech Bílého domu uměle blokovat sluneční světlo, aby se zabránilo globálnímu oteplování. Takové umělé opatření je známé jako modifikace slunečního záření (SRM). Kandidát na prezidenta USA Robert F. Kennedy nedávno na toto téma poskytl rozhovor Dane Wigingtonovi, zakladateli serveru geoengineering watch.org. Podle Wigingtona probíhá taková cílená manipulace s počasím, známá jako geoinženýrství, na celém světě již přibližně 70 let. Podle jeho názoru mají tyto umělé zásahy stále závažnější dopad na globální vývoj počasí, a tím i na zemědělství obecně, stejně jako na biologickou rozmanitost a lidské zdraví.

Jistě jsou znalosti manipulací s počasím mnohem větší, než většina lidí byť jen tuší. Občas se objeví informace o některých konkrétních geoinženýrských zásazích, ale o drtivé většině se zřejmě nedozvíme. Někdy se souvislost s jistými jevy a fyzikálními pokusy přímo nabízí. Jako například v době, kdy byl nedávno po letech spuštěn HAARP na Aljašce, zatímco záhy poté se objevila podivná barevná záře nad Evropou, viditelná i na jihu kontinentu. Že by náhoda?

Někdy jsou ovšem geoinženýrské zásahy přímo ohlášeny, včetně účelu, za jakým se provádí. Je to asi 2 roky, co chtěl Bill Gates vyzkoušet stínění slunce nad Evropou. Jen díky značným protestům ve Švédsku, odkud měly být pokusné balony vypouštěny, k tomu nedošlo. Ale co když k tomu došlo o něco později, nicméně již bez toho, aby byla o podobném kroku informována veřejnost?

Geoinženýrství. Moc přichází z nebe.

Na Zemi začala nová, námi všemi nepozorovaná realita: realita bezohledného ničení, a to tak komplexním způsobem, že se nezastaví ani před planetou jako celkem. Na svět přišel nový druh války. Takový, který se už nedá vysvětlit, který nelze dokázat, alespoň zatím ne, který se už zřejmě stal trvalým stavem a který postihuje především civilní obyvatelstvo a přírodu.

Tyto nové technologie v rámci geoinženýrství tedy představují především jednu věc. Zbraně. Musíme si především uvědomit, že armáda nikdy nepoužívá ve válce stejné zbraně jako v té předchozí. Armáda je vždy o padesát let napřed před ostatními. Nesmíme se proto podivovat nad tím, že mnohé technologie jsou pro nás tak exotické, futuristické a těžko uvěřitelné jen proto, že jsme o nich nikdy neslyšeli.

Paradoxem lidského uvažování je to, že člověk má myšlenkový dosah jen na úroveň svého myšlenkového potenciálu, mozkové kapacity a hlavně uvěřitelnosti. V dobách popularity vzdušných balónů by se každý vysmál představě, že stroj těžší než vzduch dokáže létat. Stejně tak by se vysmál každý kapitán zaoceánských parníků představě ponorek brázdících dna moří. Před třiceti lety bychom jen těžko uvěřili tomu, že se budou po podlahách našich domácností prohánět robotické vysavače, které vyluxují za nás. Nyní je to běžnou realitou, ovšem před třiceti lety by tato myšlenka vyvolávala smích.

V dnešní době se nacházíme ve stejné situaci. Ve stejném stupni vývoje technologií jako v dobách vzducholodí nebo parníků. Neznámé technologie, o kterých jsme mnozí ještě nikdy neslyšeli, vyvolají u některých slabomyslných jedinců také infantilní smích obohacený o moderní nálepky konspirace a dezinformace. Mnozí lidé vynaloží pozoruhodně velkou část svého života tomu, aby se něčemu vysmívali. Ke své smůle se vysmívají pouze své vlastní hlouposti a nevědomosti. Místo toho, aby se snažili do těchto nových vědomostí proniknout a porozumět jim, vystavují na odiv svou hloupost, ignoraci a nevědomost a ještě si z toho dělají legraci. Uměle staví zdi, barikády a bariéry před novými vědomostmi a tomu oddaně věnují mnoho energie ze svého života.

Záleží na každém z nás, zda si chceme zavírat bránu k vědomostem infantilním smíchem nad uklízecími roboty před třiceti lety, nebo se posouvat, hloubat a pátrat dál. Zatímco dnešní protijaderná hnutí bojují proti jaderným zbraním a jadernému arzenálu, armáda, která má vždycky zhruba padesátiletý náskok, už dávno přešla k plazmovým zbraním, válce s počasím a geoinženýrství.

A tady konečně vyvstávají zásadní otázky. Jaká technika se používá? Co se dělá? Jak je možné vyvolat obrovské přírodní katastrofy? Jak je možné ohrozit celou planetu?

Kniha: Geoinženýrství: Moc přichází z nebe – Vítek SVCS

Předkládaná kniha se zabývá geoinženýrstvím, tedy technologiemi na změnu počasí. Často o nich nemáme ani ponětí, mnohdy jsou drženy ve velkém utajení. Pokud o těchto technologiích někdo začne hovořit, bývá obvykle zesměšňován jako konspirátor nebo dezinformátor. Naštěstí, pro stále větší počet lidí tato taktika už dávno přestala platit. Nesmíme se nechat spoutat v žaláři myšlenek, které jsou nám dovoleny. Tím bychom si doživotně zavřeli bránu k vědění.

Geoinženýrství je naprosto běžné a fádní téma mezi globálními mocenskými kruhy. Pro toho, kdo se s ním setkává poprvé, však může jít o téma těžko stravitelné. Proto je struktura této knihy přizpůsobena úrovni znalostí čtenáře. Kapitola „Poručíme větru dešti“ je jakýmsi úvodníkem do problematiky. Je určena pro ty z vás, kteří jste o geoinženýrství ještě neslyšeli. Tedy – řečeno školní mluvou – pro začátečníky či mírně pokročilé. Kapitola „Kdo ovládá počasí“ je pokračováním tématu, cílí spíše na středně pokročilé. Třetí kapitola – „Planeta jako zbraň“ – volně navazuje na předchozí kapitoly a je určena pro velmi pokročilé, stejně jako kapitola čtvrtá, která se věnuje specifickému zařízení, o kterém bude řeč v celé knize – HAARPu.

Svědectví členky letectva o geoinženýrství a chemtrails.

Kristen Meghanová, bývalá členka letectva, sdílí svůj příběh se zjištěním, že geoinženýrství a chemtrails neboli rozprašování chemikálií do ovzduší je reálná věc.

Má nás to otrávit a zastínit slunce.

O tom, že se testují či připravují různé geoinženýrské projekty, jejichž cílem je stínění slunce, se globalisté a jejich loutky nijak netají. tímto problémem se zabývá několik různých projektů, včetně těch, které vede Bill Gates nebo dokonce Bílý dům.

Chemtrails jsou považovány za konspirační teorii, nicméně právě tyto geoinženýrské pokusy stínění slunce potvrzují, že jde o realitu.

Nyní o rozprašování různých látek letadly vypovídá také jistý britský pilot s dlouholetou praxí.

„Chemtrails nejsou nic nového. Právě si jich začínáme všímat, to je pro nás šok,“ řekl pilot komerčních aerolinií během nedávného rozhovoru.

„Dělají to léta. Bylo to propagováno ve Spojených státech. Je to něco, na čem se Rockefellerové podíleli tím, že to sponzorovali. Mnoho z toho se děje ze zadní části vojenských letadel, zejména vojenských dopravních letadel.“

Pilot letecké společnosti řekl výše uvedené během rozhovoru s hostitelem Drake Michigan  Critchleym. Kvůli ochraně anonymity pilota dostal pro účely rozhovoru jméno Mark.

Mark je pilotem 34 let a za tu dobu pilotoval více než 26 různých typů letadel. Jeho zkušenosti sahají od letových zkoušek až po létání se specializovaným nákladem a pilotoval také letadla pro armádu i komerční aerolinky.

„Dva účely chemtrailingu jsou velmi, velmi jasné,“ řekl Critchleymu. Má nás otrávit a zastínit slunce. Rostliny potřebují sluneční světlo pro fotosyntézu a naše tělo například potřebuje sluneční světlo k produkci vitamínu D.

Takže blokování slunce bude mít škodlivý dopad na život na Zemi a ohrozí jeho přežití.

Ve videu výše Mark vysvětlil, že před mnoha lety měl prvního důstojníka, který s ním mluvil o chemtrails. V té době to Mark úplně odmítl a řekl, že je to „naprostý nesmysl, oni by to nikdy neudělali.“ A nikdy o tom nepřemýšlel až do doby před třemi lety.

Asi před třemi lety se setkal s přáteli v kavárně na venkově, když uviděl na nebi čáru běžící od severu k jihu, která byla podle jeho odhadů dlouhá 10 mil, přičemž ji protínalo 13 kratších čar dlouhých dvě nebo tři míle.  „Zvláštní je, že tam zůstaly 40 minut,“ řekl Mark.

Kontaktoval kolegu na místním letišti, který měl Automatic Dependent Surveillance–Broadcast („ADS-B“).  ADS-B je sledovací software, který se spoléhá na letadla nebo letištní vozidla vysílající jejich identitu, polohu a další informace odvozené z palubního systému.

Mark se zeptal svého kolegy, zda nad letištěm nelétá letadlo ve výšce 12 000 až 13 000 stop, které dělá klikaté čáry. Markův kolega odpověděl: „Ne, ale je tam jedno na 10 tisících stopách.“ Mark si pak vzpomněl na rozhovor s prvním důstojníkem před lety a uvědomil si, že čáry, které viděl, byly chemtrails.

Co jsou Contrails?

„Je rozdíl mezi contrail, kondenzační stopou a chemtrail, chemickou stopou. Abychom pochopili rozdíl, musíme pochopit, jak se tvoří kondenzační stopy,“ řekl Mark.

„Jak jdeme výš, teplota zhruba každých tisíc stop klesne asi o 2 stupně Celsia. A klesá na asi minus 63 stupňů Celsia, někdy 65. Tyto teploty se nacházejí kolem 37 000/38 000 stop. Contrails se mohou fyzicky začít tvořit pouze ve výšce 28 000 stop, což je asi mínus 40 stupňů Celsia. Kontrail je vodní pára. Ve skutečnosti jsou to biliony a biliony ledových krystalků,“ vysvětlil Mark.

Důvod, proč nevidíme trvale stejný počet kondenzačních pruhů v různé dny, za předpokladu, že letové řády leteckých společností zůstanou konzistentní, je ten, že svou roli hraje i vlhkost vzduchu, ve kterém letadlo letí.

„Jak teplota klesá, část vzduchu je méně schopná zadržovat vodní páru nebo vodní vlhkost, “ řekl Mark.

Rosný bod je teplota, na kterou je potřeba vzduch ochladit (při konstantním tlaku), aby bylo dosaženo relativní vlhkosti (RH) 100 %. V tomto okamžiku vzduch nemůže pojmout více vody v plynné formě. Pokud by se vzduch ještě více ochladil, musela by vodní pára z atmosféry vycházet v kapalné formě, obvykle jako mlha nebo srážky.

Ve výšce 30 000 stop a letící suchým vzduchem: „Mohu se podívat do své zpětné kamery a nevidím absolutně nic, co vychází ze zadní části mých motorů,“ řekl Mark.

„Ale pak můžu letět podél a dostat trochu turbulence, jen na zlomek sekundy, a podívám se na svůj teploměr a bylo minus 63 a teď je minus 64… Teď se podívám zpět do své kamery a vidím že je tam contrail.“

Na druhou stranu jsou chemtrails aplikovány kdekoli mezi 10 000 a 12 000 stopami.

Proč se letadla neukazují na letových radarech?

„Všechna letadla mají transpondéry. Bez těch se nemůžete dostat do vzduchu, to je zákon,“ řekl Mark. Signály transpondérů jsou zachycovány letovými radary, aby bylo možné jednoznačně identifikovat jakékoli konkrétní letadlo.

Před vzletem letadla je pilotovi přidělen čtyřmístný kód. Když řídící letového provozu uvidí kód na svém radaru, ví, o jaké letadlo se jedná, na koho je letadlo registrováno, letový plán a také další informace, jako je údaj z kapitánova výškoměru.

„Ale co matoucí je, že když zapnou svůj Flightradar24 nebo aplikaci ASD-B na svém telefonu nebo chytrém zařízení, nevidí tato letadla, která slouží pro chemtrailing. Je to proto, že došlo k opravě softwaru na transpondér, takže kdykoli existuje banka těchto kódů transpondérů a jsou přiřazeny, nemůžeme je vidět,“ vysvětlil Mark.

„Proto máme potíže s fyzickým sledováním těchto letadel.“

úřad pro civilní letectví ví, co dělá.

V den, kdy Mark uviděl dlouhou čáru ze severu na jih, kterou křižovalo 13 dalších, dokázal od svého kolegy na místním letišti získat registraci pro letadlo. Pomocí registrace vedl Markův výzkum k britské společnosti 2Excel Aviation Broadsword.

2Excel založili dva bývalí piloti Royal Air Force a jeho generálním ředitelem je Andy Offer.  2Excel má dva Boeingy 727 přivezené ze Spojených států.

„Už to byla nákladní letadla, takže se hodí k přestavbě,“ řekl Mark. „Tato letadla mají sedm bočních nádrží napříč letadlem zepředu dozadu… a v zadní části letadla je pevný výložník, který jde pod motory,“ řekl Mark.

Podle webu 2Excel společnost reaguje na úniky ropy tím, že na olej stříká detergenty. Ale Mark nemohl pochopit, proč společnost potřebuje dvě letadla na úniky ropy.

„Kolik úniků ropy jsme měli kolem Spojeného království za posledních 20 let? Proč potřebují dvě letadla?“ pomyslel si Mark v duchu. Je to drahé udržovat a létat s těmito letadly. „Takže to ve mně okamžitě vyvolalo podezření,“ řekl.

2Excel má dvě osvědčení leteckého provozovatele („AOC“) udělená úřadem pro civilní letectví („CAA“). Jedním z nich je letět nízko nad mořem, protože by se dalo očekávat, že jim umožní rozstřikovat čisticí prostředky na ropné skvrny.

Ale další je létat nad zalesněnými oblastmi. Nelétalo se ale nad zalesněnými oblastmi, 2Excel létal nad Londýnem, Birminghamem, Glasgow nebo Manchesterem. „Takže to je hrubé porušení [jeho AOC],“ řekl Mark.

Lidé si stěžovali CAA, že 2Excel porušuje jeho AOC, ale odpovědí byla obvyklá obvinění z „konspirační teorie.“

„To pro mě odhaluje CAA… Dobrou zprávou je, že když se podíváme na to, co je vzhůru nohama, a je to i na druhou stranu, odhaluje to všechny lidi, o kterých jsme dříve pravděpodobně nevěděli, že jsou zapojeni do příběhu,“ řekl.

Mark poté podrobněji vysvětlil proces CAA při získávání různých licencí a inspekce CAA, kterými by 2Excel musel projít, aby mohl fungovat. Pro stručnost zde tyto procesy nejsou popsány.

„2Excel Aviation je velmi dobře organizovaný. Byli v Doncasteru, což byla jejich hlavní základna pro 727. A mají flotilu dalších menších letadel, která se zapojují do práce pobřežní stráže – monitorování, sledování. Co sledují? Nevíme.”

2Excel má také letecký hangár na letišti Lasham, západně od Londýna, což je přední místo pro bezmotorové létání. Dalšími letišti, kde došlo k nějaké akci, jsou Newquay, Bournemouth a Prestwick.

„Jsou to ideální místa, ze kterých se dá operovat téměř tajně, protože tam nenarazíte na pozorovatele letadel,“ vysvětlil Mark.

Na letišti East Midlands sídlí další společnost s názvem RVL Aviation. Jde o dánskou společnost, která má dvoumotorová lehká letadla. Společnost provádí dohled, pobřežní hlídku, monitorování a odběr vzorků vzduchu.

„Tato letadla nestříkají, ale jsou to ty, které můžete občas vidět na letových radarech, které dělají tyto vzory závodních drah – všechny tyto vzory, kde jdou nahoru a dolů, nahoru a dolů, nahoru a dolů a nakonec pokrývají velkou plochu. Na co se dívají, co zkoumají, nemám tušení,“ řekl Mark.

Jejich aktivita roste zejména v posledních 18 měsících.

RVL je menší operace než 2 Excel. RVL koupila nejméně dva Boeingy 737 od nákladního operátora Western Atlantic. Tyto 737 jsou součástí skupiny letadel, která jsou celá natřena bílou barvou, a proto se jim říká „whitetails“ a byly spatřeny, jak stříkají chemtrails nad Cornwallem. Letadla RVL operují z letišť Newquay, Southampton, Stansted, Teesside, Prestwick a Liverpool.

Existují další společnosti – jako Delta Airlines registrovaná v Atlantě ve státě Georgia – ale 2Excel a RVL dělají většinu chemtrailingu na britském nebi.

Piloti vědí, co dělají.

Jakmile se začnete ptát na jednu otázku, otevřou se vám dveře k dalším otázkám. Letadlo startuje z Teesside, kam letí? Kdo řekl pilotovi, kam má jít?

Mark viděl na obloze až pět letadel najednou, která létají vzájemně paralelně, pak letí různými směry, přeformují se a vracejí se. Takže někdo koordinuje lety. Letový plán letounu bude v palubním počítači, ale bude na pilotech, kdy se rozstřikování chemikálií spustí nebo zastaví.

„To, co dělají, je velmi promyšlené, je to velmi svévolné a lidé říkají: ‚No, nemůžu uvěřit, že piloti vědí, že to dělají‘. Ujišťuji vás, že ano,“ řekl Mark.

„Posádka musí mít licenci CAA, aby mohla létat s tímto konkrétním letadlem. Prakticky všichni tito piloti jsou bývalí RAF,“ řekl Mark. „To je klíčové, protože chlapíci z RAF jsou zvyklí dělat, řekněme, tajné operace – neobvyklé operace…

A také, což je zásadní, podepsali zákon o oficiálních tajemstvích, což znamená, že nemluví… Je zajímavé, že jsou to téměř výhradně inženýři, kteří mají dva 727 a jsou také ex-RAF.“

Pokud piloti berou na palubu letadla nějaké nebezpečné zboží, ať už jde o kapaliny nebo radioizotopy pro rentgenové přístroje, musí mít kapitán dokument s názvem Notice to Captain (“NOTOC”).

NOTOC podrobně popisuje veškeré nebezpečné zboží na palubě letadla a kde se nachází. Je to z důvodu bezpečnosti v případě nouzového přistání.

Mark řekl: „Když jsem mluvil s veliteli hasičů na několika letištích, dvě letadla, u kterých jsou velmi nervózní, že přiletí s Mayday, jsou vojenská letadla….“

„Takže první věc, kterou by měl kapitán udělat, když vybíhá z letadla, je vzít si letovou knihu a jeho NOTOC, protože ho pak může předat veliteli hasičů… Takže těmto kapitánům bude vydán NOTOC – nebo by měl být.“

„Bohužel, když vám řeknu statistiku o počtu nechemtrailových pilotů, kteří jsou informováni o aktuálních událostech, je jich málo. Ale myslím, že mnohem více z nich si toho už nyní uvědomuje. Ale stejné je to i s inženýry. Znám několik velmi dobrých inženýrů, kteří jsou vzhůru, ale jsou v menšině.

A to jsou inženýři, kteří opravují letadla. Inženýři, kteří dělají ty nákladní, kteří jsou naladěni na sprejování, zjevně mají smlouvy o mlčenlivosti, pravděpodobně podepsali zákon o úředním tajemství, kdo ví.“

Proč to dělají?

Je opravdu těžké pochopit mentalitu lidí zapojených do chemtrailingu. „Říká se tomu normalizace deviace,“ řekl Mark.

Koncept normalizace deviace byl poprvé identifikován v rámci Národního úřadu pro letectví a vesmír (“NASA”). Americká socioložka Diane Vaughanová definuje „normalizaci deviace“ jako postupný proces, jehož prostřednictvím se nepřijatelná praxe nebo standardy stávají přijatelnými.

Protože se deviantní chování opakuje bez katastrofálních výsledků, stává se pro organizaci společenskou normou.

Mark také vysvětlil, že pokud jde o lidi, kteří jsou zapojeni do chemtrail programů, existuje intelektuální nepoctivost. Intelektuální nepoctivost je termín používaný k popisu záměrně spáchaných omylů v debatách a úvahách.

Odkazuje na obhajobu pozice, o které je známo, že je špatná, která je zneužívána k prosazení agendy nebo posílení hluboce zakořeněných přesvědčení tváří v tvář drtivým důkazům o opaku.

Intelektuální nepoctivost je například to, že vám poslanec odepíše: „Jsi hlupák, mýlíš se. Tyto chemtrails nejsou chemtrails, jsou to kondenzační stopy.“

Mark věří, že Spojené státy byly průkopníky v chemtrails.

„Velká Británie se s tím zapletla v různých podobách… Spousta experimentů, které prováděla britská vláda, už dávno, byla prováděna jen na zemi. Takže obvykle stříkali chemikálie na projíždějící vlak, který vjížděl do tunelu… Takže to bohužel není nic nového,“ řekl.

„Dva hlavní účely chemtrailingu jsou jasné,“ řekl. „Je to otrávit nás a blokovat slunce.“

Ve Spojených státech se lidem podařilo získat vzorky chemtrails a pomocí hmotnostního spektrometru určit obsah.

„Když se podíváte na obsah chemtrails, tak tři hlavní složky mají tendenci být baryum, stroncium a oxid hlinitý – z nichž všechny jsou karcinogenní. A hliník způsobuje autismus a Alzheimerovu chorobu,“ řekl Mark.

Mark nemá finanční údaje pro RVL, ale loni měl 2Excel tržby 41 milionů liber. „25 milionů liber z toho byl zisk,“ řekl. „A dividendy, zisky akcionářů, byly 10,9 milionu liber.“ Všechny tyto peníze pocházejí z peněz, které britští obyvatelé platí na daních.

„Takže platíme za to, že budeme otráveni.“

Finanční ředitel společnosti 2Excel, Harant Singh, každý týden zakládá fiktivní společnosti. Podle Marka má 2Excel tisíce fiktivních společností.

„Některé z nich jsou uzavřeny docela rychle. Takže vláda, bez ohledu na to, které agentury platí, platí do fiktivní společnosti a pak fiktivní společnost zavře. Mohu jen předpokládat, že RVL dělá něco podobného,“ řekl.

Tvrdí se, že chemtrailing se provádí za účelem blokování slunce, aby se globální teploty udržely v mezích stanovených Pařížskou dohodou o klimatu. Pokud by tomu tak bylo, platby by byly nadprůměrné a nebyly by vymyšleny propracované systémy, které by skryly platby společnostem, které se zabývají chemtrailingem.

Chemtrails a HAARP.

Critchley zmínil, že chemtrails mohou nabývat neobvyklého vzhledu, jako jsou čáry protínající se napříč nebo zvláštní tvary.

„Všechno má frekvenci a v závislosti na tom, kolik kovových částic se rozprašuje, a na činnostech vysokofrekvenčního aktivního polárního výzkumného programu (“HAARP”) v té době se tyto vlny a čáry objeví v chemtrails,“ vysvětlil Mark.

Řekl, že ve Spojeném království existuje zařízení HAARP, které se nachází v polovině velšského pobřeží. Dokumenty pro územní rozhodnutí uvádějí, že objekt je určen pro komunikace.

„Ale byli jsme tam dole, máme fotografie… antény jsou v něčem, čemu se říká fázované pole… A vytváří něco, čemu se říká postranní laloky.“ Takže kromě paprsku energie, který jde přímo dopředu a nahoru, boční laloky vycházejí ze strany a ozařují vše, co tam je.“

Vysvětlil, jak HAARP funguje, a pak řekl: „Dokážou přesně změnit počasí. Dělají to už dlouho.“

Použil zemětřesení v Japonsku před několika lety jako příklad toho, jak se HAARP používá jako zbraň k tomu, aby vlády plnily požadavky globální kabaly. „HAARP byl použit k tomu, aby se Japonsko poddalo Rothschildovu bankovnímu systému,“ řekl Mark.

Co dělá chemtrails s vaším mozkem.

Prof. RNDr. Anna Strunecká na téma chemtrails a jeho vlivu na lidské tělo.

Konspirační teorie?

Hladina v Panamském průplavu klesla o dva metry, řešením může být umělé jezero nebo osévání mraků [zdroj]

Co jsou čáry na obloze? Práškují nás chemikáliemi a viry, tvrdí konspirační teorie [zdroj]

“…Donedávna k vysvětlení čar na obloze stačila fyzika základní školy. Podle ní jde jednoduše o kondenzační stopy za prolétajícími letadly. Vznikají za tryskovými letadly letícími v určité výšce, zpravidla kolem 8 až 12 kilometrů. V této výšce je už dostatečně chladný vzduch a pokud je i dostatečně vlhký, dokáží horké spaliny z letadlových motorů vytvořit tzv. kondenzační pás (v angličtině „contrail“). Ten tvoří vysrážené drobné vodní kapky nebo ledové krystalky…”

Cílem projektu Billa Gatese je rozprašovat prach do atmosféry, aby blokoval slunce. Co by se mohlo pokazit? [zdroj]

Miliardář a zakladatel společnosti Microsoft Bill Gates finančně podporuje vývoj technologie na snižování slunečního záření, která by mohla odrážet sluneční světlo ze zemské atmosféry a vyvolat tak globální ochlazování. Cílem experimentu SCoPEx (Stratospheric Controlled Perturbation Experiment), který zahájili vědci z Harvardovy univerzity, je prozkoumat toto řešení rozprašováním netoxického prachu uhličitanu vápenatého (CaCO3) do atmosféry – aerosolu odrážejícího sluneční záření, který by mohl kompenzovat účinky globálního oteplování.

Rozsáhlý výzkum účinnosti solárního geoinženýrství byl po léta zastaven kvůli kontroverzím. Odpůrci se domnívají, že taková věda s sebou nese nepředvídatelná rizika, včetně extrémních změn ve vývoji počasí, které se neliší od trendů oteplování, jichž jsme již svědky.

Představují trvalé stopy po letadlech hrozbu pro životní prostředí a zdraví? [zdroj]

Tyto stopy jsou tvořeny kondenzací vodní páry smíšené s částicemi sazí a síranů z emisí vznikajících při spalování paliv. Závisí na vlhkosti, teplotě vzduchu, nadmořské výšce a množství ledových jader a na obloze mohou zůstat i několik hodin. Když přetrvávají a šíří se, nazývají se tyto letecké stopy cirrus contrails a stávají se nerozeznatelnými od přirozených cirrusových mraků [11, 23, 24].

Částice sazí se skládají převážně z uhlíku, v němž jsou přimíšeny také různé kovy: chrom (Cr), železo (Fe), molybden (Mo), sodík (Na), vápník (Ca), hliník (Al), vanad (V), baryum (Ba), kobalt (Co), měď (Cu), nikl (Ni), olovo (Pb), hořčík (Mg), mangan (Mn), křemík (Si), titan (Ti), zirconium (Zr) [25].

Zdroje a další informace:

 

Publikujeme bez výslovného svolení autorů textů a překladů v dobré víře i úmyslu rozšířit myšlenky a názory, se kterými se web Nespokojený ztotožňuje nebo stojí za pozornost.

Pro překlad originálních textů Nespokojený používá i automatický překladač, to bohužel nemusí být přesné a někdy ani čitelné. Původní informace najdete v uvedených zdrojích.