Manipulace mysli skrze počasí. Změna klimatu. Jak se nechytit do pasti zvané chemtrails.
Poprvé se pro nás objevily čáry na nebi v polovině 90. let. Máme rok 2024 a prokázána už je i přítomnost grafenu, jakožto obalu nanočástic těžkých kovů. Nanočástice mohou dle studií prostoupit během pár dnů do našich orgánů, buněk, a dokonce ovlivnit naše DNA. Problém je ale mnohem komplexnější a zahrnuje témata ovlivňování počasí, vojenských technologií, klimatického inženýrství či letecké dopravy.
Radovan Dluhý Smith přednáší na Katedře environmentálních studií a udržitelnosti Univerzity Palackého v Olomouci. Přináší věcnou analýzu založenou na odborných studiích a ověřená fakta.
Manipulace mysli skrze počasí.
Po roce jsme si znovu pozvali Radovana Dluhého, aby se s námi podělil o své nejnovější bádání ze svět ovlivňování počasí. Jak můžete vidět v hovoru, téma je velmi aktuální a doufáme, že se o něj začne zajímat více lidí, aby se situace nejen na nebi změnila k lepšímu.
Klimatické inženýrství. Jak ovládat počasí?
Jak souvisí ovlivňování počasí s klimatickým inženýrstvím a jaká jsou možná pozitiva a negativa? Složitým celospolečenským tématem nás v jeho souvislosti provede Radovan Dluhý Smith. Je klimatické inženýrství současnou realitou nebo spíše otázkou budoucnosti? Víte, že americký Kongres poprvé schválil financování výzkumů geoinženýrství, tedy kontroverzní myšlenky odvrácení klimatických změn pomocí úprav planetárního klimatu?
Zplodiny z letadel.
Chemtrails, ovlivňování počasí, geoinženýrství – komplexní téma, ve kterém je často těžké se vyznat. Radovan Dluhý v této první části na tohle téma rozebírá problematiku „chemtrails” a ovlivňování počasí.
Dobrý den, vážení diváci, vážení posluchači. Jmenuji se Radovan Dluhý a dnes bych se s vámi chtěl podělit o výsledcích mého bádání v oblasti znečištění ovzduší zplodinami z letecké dopravy a tím zahájit sérii pořadů pod názvem Jak se nechytit do pasti zvané chemtrails.
Pokud se vám moje pořady líbí a vidíte v nich přínos, tak mě prosím finančně podpořte, abych se podobným investigacím a rozhovorům mohl i nadále věnovat. Zde je číslo mého účtu. Děkuji.
Již několik let se věnuji tématu ovlivňování počasí a klimatu. A tak mi často lidé píší alarmující maily, ve kterých popisují, jak nám nad hlavou letadla sypají různé jedy. Např. cituji z jejich zpráv „Vidíte ty čáry nad hlavou? To jsou jasný chemtrails! Ráno je po většinou čisté modré nebe a jak začnou práškovat, obloha se přemění v naprostou šeď.“ Zasílají mi i spoustu fotografií těchto jevů a obdržel jsem i pár oficiálních rozborů dešťové vody nebo sněhu, které jak vidíte obsahují mnoho nebezpečných chemických částic, jako např. hliník, mangan, baryum či stroncium. Bylo by asi přínosné, kdybyste si podobný rozbor udělali vážení diváci i vy.
Odkud se tam ty prvky dostaly? Bohužel, další důkazy o původu těchto chemických prvků v ovzduší, vodě, či půdě veřejnost většinou nemá. A je to pochopitelné. Tomuto tématu se u nás mainstreamová média či odborníci až na výjimky seriózně vůbec nevěnují. Touto výjimkou může být pár vědců z AV ČR, jako např. paní docentka Řezáčová, která v pořadu ČT Planeta Věda tuším někdy v roce 2010, popisovala jak se po několik dekád generátory, raketami či letadly za účelem ovlivňování počasí vypouští a vystřelují do ovzduší různé chemické látky. Problematice ovlivňování počasí a klimatu se však budu věnovat příště. Ono jo totiž s tématem tzv. chemtrails velmi propojené.
https://www.youtube.com/watch?v=FoMdFSKZM9I
Nicméně, pojďme dál. Zastánci chemtrails se stávají snadnou obětí fact checkerů a těch co odhalují tzv. hoaxy. Fact checkeři se do vás okamžitě pustí s tím, že nejste asi normální, že to, co vidíte jsou regulérní kondenzační stopy z letadel, ne žádné chemtrails. Ve skutečnosti jde prý jen o výsledek běžných emisí vodní páry z motorů ve vysokých nadmořských výškách, kde se vodní pára sráží do viditelného mraku. K tomu dochází, když se horký vlhký vzduch z motorů mísí s chladnějším okolním vzduchem.
A pokud věříte něčemu jinému, tak tím pádem asi taky věříte, že země je placatá. Věcná výměna po většinou končí a dochází k osobnímu napadání. Mise fact checkerů byla splněna. Byli jste zdiskreditováni, zesměšněni a chyceni do pasti zvané chemtrails, z které je pak už velmi těžké dostat se ven.
Jak se tedy do této pasti nechytit? Nejrozumnější je tento výraz raději vůbec nepoužívat. Problém je totiž mnohem komplexnější a zahrnuje témata ovlivňování počasí, vojenských technologií, klimatického inženýrství či právě letecké dopravy.
Začněme dnes právě tímto tématem. Kondenzační stopy za letadly jsou totiž klíčovým argumentem fact checkerů. Ti veřejnosti neustále tvrdí, že zplodiny z letadel obsahují jen oxid uhličitý a vodní páry. Nicméně, podle studií univerzit MIT v Bostonu (str. 12, fig. 2) či v Bristolu, nebo Vysoké technické školy ETH v Curychu (str. 57) bylo prokázáno, že zplodiny z letadel obsahují kromě oxidu uhličitého a vodní páry, také oxidy síry a dusíku, ale i další velmi nebezpečné chemické prvky, jako např. hliník, křemík, nikl, měď, olovo, baryum, chrom, molybden, které pak vdechujeme často ve formě nanočástic spadlých na zem.
https://www.mdpi.com/2226-4310/9/7/355
Obecně se také ví, že ve většině zemí je např. povoleno používat olovnaté palivo v malých letadlech. Ve Spojených státech se v letadlech s pístovými motory ročně spotřebují stovky milionů galonů benzinu s obsahem tetraethylolova, což má za následek únik přibližně půl milionu kilogramů olova do životního prostředí. Tato letadla jsou dnes zodpovědná za dvě třetiny znečištění olovem ve Spojených státech.
Můžeme tedy fact checkerům věřit? Proč nás takto dezinformují?
Přece problémy se zplodinami z vojenských či dopravních letadel, mají dlouhou historii. V roce 1958 si např. zástupci města Palm Springs v Kallifornii stěžovali na americké letectvo, že vytváří nesnesitelný závoj na obloze. Reakce americké armády byla přímá a jasná: „Buď se s tím smíříte, nebo si město Palm Springs odstěhujte jinam.“ SLIDE
Podobně dopadly dva americké státy (Illinois a New Jersey), které zažalovaly letecké společnosti kvůli znečištění ovzduší letadly začátkem 70. let. Ekonomická a politická moc leteckých společností, a především fosilního průmyslu je totiž díky jejich úspěšnému lobování dosti významná. S tím souvisí ona studie amerických profesorů Martina Gilense a Benjamina Page z univerzit v Princetonu a Nortwestern, o které jsem mluvil v pořadu o volbách cca před měsícem. Tato studie uvádí, že jsou to úzké obchodní zájmy ne americká veřejnost, které mají zásadní vliv na politiku Spojených států. Součástí úzkých obchodních zájmů je i vojensko-průmyslový komplex. Vždyť již v roce 1961 varoval prezident Dwight Eisenhower americkou veřejnost před vojensko-průmyslovým komplexem, který by mohl zničit americkou demokracii. A určitě zde nejde jen o Spojené státy, ale korupce a střet zájmů jsou hrozbou pro všechny demokracie na světě.
https://www.youtube.com/watch?v=Gg-jvHynP9Y
Dovolte mi zde ještě jednu relevantní vsuvku. Asi žádný jiný sektor, kromě armády, si nedovolí zpronevěřit cca 35 bilionů amerických dolarů a nemít od těchto nákladů účetní doklady. Tak jak se to podle prestižního magazínu Bloomberg a investigace profesora Skidmore z Michiganské univerzity, nedávno přihodilo ve Spojených státech. Jen pro představu, HDP Spojených států bylo v roce 2020 cca 21 bilionů dolarů!!! Asi podobný finanční „průtokáč“ můžeme očekávat u armád v autoritativních režimech jako je Rusko či Čína. Největší armády ve světě si tedy prakticky dělají, co chtějí. Je těžké je dohnat k zodpovědnosti. Takže není divu, jak píše britský Guardian, že se vlastně vůbec neví, jak obrovský rozsah znečištění ovzduší vojenskými letadly je.
https://finance.yahoo.com/news/pentagon-35-trillion-accounting-black-231154593.html
https://www.gaia.com/article/21-trillion-missing-us-budget
Nicméně, co se týče znečištění ze zplodin komerční letecké dopravy, tak nějaké přesnější odhady přece jen existují. Např. David Keith, profesor z Harvardu a asi nejvýznamnější odborník na klimatické inženýrství, nedávno v médiích uvedl, že komerční letadlo emituje do ovzduší asi 100 g sazí síry za minutu.
Můžeme si tedy vypočítat, že při 100tis. letadlech denně (což je údaj z NASA) a dejme tomu průměrnému 5 h letu všech letadel (což je podle mého rozumný odhad), se jedná cca o 1 mil. tun sazí síry z letadel ročně. K tomu si tedy ještě přidejte vojenská letadla, o jejich znečištění prakticky nic nevíme. A jak uvádí výše uvedené studie univerzit MIT, v Bristolu a Curychu, saze síry jsou plné různých nanočástic kovů, které se pak postupně dostávají z ovzduší do lidského těla a negativně ovlivňují naše zdraví. Figure 1.5 str. 10 z EHT
Výzkumy např. ukazují, že vdechování jemných prachů hlinitých sloučenin, jako je například oxid hlinitý, může vyvolat onemocnění plic. A obecně nanočástice mohou dle studií prostoupit během pár dnů do našich orgánů, buněk, a dokonce ovlivnit naše DNA. Připomínám, že velikost nanočástic je miliardtina metru.
https://www.nationalgeographic.com/science/article/pollution-air-dna-health-science
Podle nedávné studie umírá ve světě jen na znečištěné ovzduší kolem 9 mil. lidí, v Evropě je to asi 1 milión. Vymírají v alarmujícím množství také ptáci a hmyz, jak si můžete přečíst v mainstreamovém The Guardian. Samozřejmě existuje mnoho dalších faktorů, které přispívají ke znečištěnému ovzduší, např. průmyslová výroba či automobilová doprava. Takže je velmi těžké určit procentuálně úmrtí zapříčiněné jen ze zplodin letecké dopravy.
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0013935121000487
Nicméně, zplodiny z průmyslu a aut nyní splňují přísné vládní normy na ochranu zdraví lidí a životního prostředí. A to díky novým technologiím, lapačům zplodin a katalyzátorům. Není tedy načase, aby proběhly seriózní nezávislé výzkumy o závažnosti znečištění z letecké dopravy. Bohužel, tento problém se moc neřeší a fact checkeři se nás snaží přesvědčit, že vlastně není co řešit, protože tzv. kondenzační stopy obsahují pouze emise CO2 a vodních par. Což je však závažnou dezinformací, jak dokládají výše uvedené studie a výzkumy.
Pojďme se ještě podívat, jak mohou reagovat některé tyto zplodiny v přírodě? Např. oxidy síry a dusíku se v ovzduší přemění na kyselinu sírovou a dusičnou a vedou k tzv. kyselým dešťům, jak se můžete dočíst v článku známého mezinárodního magazínu National Geographic. Kyseliny síry a dusíku se při dešti dostávají do půdy, kterou okyselují.
Všimli jste si např., jak jsou naše parky, trávníky, stromy čím dál více než v minulosti porostlé mechem, který miluje kyselé prostředí? Nedávný rozbor sněhu, který jsem obdržel z pohoří Jeseníků, měl ph hodnotu 4,8, což vykazuje značnou kyselost. Normální déšť, sníh má přece ph 5,6 a více!!!
Kyselá půda následně uvolňuje mnohem větší množství hliníku či manganu než v zásaditém prostředí. Čili ještě nad rámec toho, co se do půdy dostane z leteckých zplodin či ze zplodin průmyslové výroby.
Rostliny a stromy pak začnou odmítat toxickou vodu a živiny, v kterých je např. vyšší procento právě hliníkových kationtů Al3+. Pomalu zakrsají a usychají, stanou se obětí různých plísní, hub, mechů a brouků, které je nadále oslabí a často úplně zlikvidují.
Důležitá poznámka. Ačkoliv je hliník třetím nejvíce zastoupeným prvkem v zemské kůře, v přírodě by se měl vyskytovat pouze jako součást různých kamenů a minerálů.
https://en.wikipedia.org/wiki/Stratospheric_sulfur_aerosols#/media/File:Volcanic_injection.svg
https://extension.okstate.edu/fact-sheets/cause-and-effects-of-soil-acidity.html
https://www.nationalgeographic.com/environment/article/acid-rain
Vymírání stromů a lesů je celosvětovým problémem. Podle odhadů vědců je asi 1/3 druhů stromů na světě před vymřením. Nedávno ve státě Oregon objevili takřka půl milionů hektarů mrtvého lesa. Samozřejmě, globální oteplování, jak se často tvrdí, může hrát při vymíraní lesů určitou roli. Není však toxicita ovzduší a půdy jeho prvotní příčinou? Neměli by vědci a vládní agentury tuto možnost pečlivě prozkoumat? Není kůrovec, který likviduje naše lesy také spíše symptomem toxicity ovzduší a půdy?
Blížíme se k závěru. Znamená to tedy, že čemu věří zastánci chemtrails, tzn. že existuje tajný program v rámci kterého letadla vypouští do atmosféry různé chemické látky, je pouze iluzí a blábolem? A že tedy jde v uvozovkách jen o běžné zplodiny z letecké dopravy? Anebo je možné, že by v rámci nějakého tajného programu opravdu docházelo k dalšímu vypouštění nějakých chemikálii z letadel nad rámec jejich běžných zplodin?
Chemtrails, geoinženýrství, HAARP. Kdo kontroluje počasí, kontroluje svět.
Co na to historie? Ta se totiž velmi často opakuje. Přece v minulosti vlády Sovětského svazu či Číny a dalších zemí realizovaly na svých obyvatelích různé experimenty s biologickými a chemickými zbraněmi. Asi si řeknete, že to byly šílené totalitní režimy. Nicméně podobné pokusy se prováděly i v demokratických zemích. V mainstreamovém Business Insider a knihách amerického odborníka Cole či britského profesora Schmidta se dočtete takřka o tisících biologických a chemických pokusech v období mezi 50. a 70. lety 20. století, které se aplikovaly na Američanech a Britech. Vlády Velké Británie a Spojených států vypouštěly na netušící obyvatelstvo různé bakterie, patogeny, bacily či chemické sloučeniny zinku a kadmia. Dokonce ve velkých městech, jakým je San Francisco!!!
Nebo si myslíte, že práškovat několik miliónu lidí a miliónů hektarů půdy a lesa jedovatým herbicidem Orange Agent během války ve Vietnamu je naprosto normální? I když se vědělo, že může způsobit rakoviny, různá postižení a na dlouhá léta toxicitu půdy, v které nic neporoste?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Agent_Orange
Je opravdu neuvěřitelné, jak zapomínáme naprosto šílená fakta z historie a čeho jsou vlády v propojení s korporacemi a armádou schopni.
Takže to je dnes ode mě vše. V příštích dílech prozkoumáme problematiku ovlivňování počasí a také jak zplodiny z letadel či nákladních lodí přispívají k tzv. „náhodnému“ geo-inženýrství či klimatickému inženýrství, což je nyní často diskutovaná strategie, která má za cíl terraformovat planetu a způsobit obrovské globální změny. V této souvislosti se jedná především o vypouštění aerosolů (např. oxidů síry a hliníku) do nízké stratosféry v rámci solární řízení radiace, anglicky solar radiation management (SRM). Jedná se o strategii, která má za cíl mj. zredukovat globální oteplování.
https://www.youtube.com/watch?v=BAVnpyItcfk&t=588s moje obsáhlejší prezentace k témat klimatického inženýrství
Takže na viděnou příště, děkuji, že mé pořady sledujete, a že procházíte ověřené zdroje, ze kterých čerpám, a které jsou přiložené v textu pod videem. Mějte se hezky.
Máme virtuální počasí?
Chemtrails, ovlivňování počasí, geoinženýrství – komplexní téma, ve kterém je často těžké se vyznat. Radovan Dluhý v druhé části na tohle téma rozebírá problematiku patentů na ovlivňování počasí, vliv na životní prostředí a mnohem více.
Prezentace v PDF ke stažení ZDE.
Jak se nechytit do pasti zvané chemtrails část 2 – máme virtuální počasí?
Dobrý den, vážení diváci a posluchači, jmenuji se Radovan Dluhý a v minulém pořadu pod názvem, Jak se nechytit do pasti zvané chemtrails, jsem hovořil o stopách za letadly. Ty jsou dle studií plné nebezpečných zplodin negativně ovlivňující naše zdraví a přírodu.
Po pořadu jsem dostal několik mailů, že změny v přírodě také pozorujete i vy. Ať už jde o zarůstání stromů mechy a lišejníky nebo třeba o zvláštní rez, která často pokrývá kmeny stromů. O čem to přesně mluvím? Zde jsou nějaké nedávné fotografie z našich lesů.
Také jste mi psali, jestli přece jen neexistují nějaké důkazy o vypouštění chemických zplodin i z vojenských letadel. Pozorujete dny, kdy je obloha prakticky pokrytá těmito čarami z letadel a pak dny, kdy není skoro vůbec nic, přestože se atmosférické podmínky takřka nezměnily. Přece pravidelná komerční letecká doprava zůstává stejná, píšete!
Rád bych tedy doplnil můj minulý pořad a zmínil např. materiál americké vojenské univerzity Air War College, Počasí jako multiplikátor síly: Přivlastnění si počasí v roce 2025. V tomto materiálu z devadesátých let se popisují na tehdejší dobu existující technologie ovlivňování počasí, a které je nutné ještě doladit, aby počasí bylo do roku 2025 pod plnou kontrolou americké armády. Podle tohoto materiálu se prý už po nějakou vypouští do ovzduší chemikálie, např. zde zmiňují uhlíkový prach (angl. carbon black dust), nebo se vytváří umělé či chytré mraky (anglicky smart clouds) plné nanočástic a senzorů.
https://archive.org/details/WeatherAsAForceMultiplier/page/n1/mode/2up
Na obloze se tedy i kvůli armádám mohou dít opravdu zvláštní věci a není to tak dávno, kdy na různé jevy upozorňovali i mainstreamoví američtí meteorologové v pořadech o předpovědi počasí. Poslechněme si pár takových videí. HRÁT DABOVANÁ VIDEA
https://www.youtube.com/watch?v=ev1Z67pXCxA
https://www.youtube.com/watch?v=AXF2gWuvhn0
V dnešním pořadu bych se chtěl věnovat více tématu ovlivňování počasí, které je s problematikou chemtrails velmi propojené. O důležitosti tohoto tématu není vůbec pochyb, když vám přečtu výroky některých věhlasných vědců a politiků.
Již v roce 1953 uvedl laureát pro Nobelovu cenu za fyziku, dr. Irving Langmuir, že cituji: „Osévat mraky 30 miligramy jodidu stříbrného může vyústit za optimálních podmínek v energii podobnou výbuchu atomové bomby.“
Známý je i výrok amerického viceprezidenta, Johnsona Lyndona, z roku 1957, ten v americkém senátním výboru řekl, cituji: „Ovládnutí vzdušného a vesmírného prostoru znamená kontrolu nad světem. Vládci nekonečna by měli moc řídit počasí na zemi, způsobit sucha a povodně, změnit přílivy a odlivy, zvýšit hladiny moří, odklonit golfské proudy a změnit mírné podnebí na chladné.“
V roce 1962 k tomuto výroku ještě přidal, cituji: „….pomocí satelitů bude možné ovlivnit vrstvu mraků a v konečném důsledku i počasí. A ti, kdo poroučí počasí, mohou ovládnout svět.“
https://www.youtube.com/watch?v=qKB4L6r17FE
No, a ještě třeba zmíním výrok bývalého ministra obrany Spojených států, Williama Cohena, ten v roce 1997 řekl, cituji: „Různé druhy ekoterorismu se ve světě již používají. Pomocí elektromagnetických vln je možné změnit klima, vyvolat zemětřesení či sopečnou činnost.“ Konec citace.
Jak se vlastně počasí ovlivňuje?
Abychom pochopili možnosti ovlivňování počasí, musíme vědět něco málo o mracích a jak se tvoří. Mraky se skládají z mikroskopických částic vodních par, ale také z přírodního prachu (z pouští, sopek či oceánů), ze zplodin průmyslové výroby či z letecké nebo námořní dopravy (dohromady jim můžeme říkat aerosoly). Aerosoly se mísí s vodní párou a při ochlazovaní se tyto částice kondenzují na vodní kapičky nebo mění desublimují na ledové krystalky. Důležitá pozn. atmosférická vlhkost může být přenesena z větších vzdáleností a to nejen, jak se k tomu později dostanu, pomocí přírodních vzdušných proudů.
A jak uvádí doc. Jungwirth z AV ČR v dokumentu ČT Planeta Věda kolem roku 2010, aerosoly mohou zásadním způsobem ovlivnit počasí (v tomto pořadu uvádí příklad proč z důvodu menšího znečištění prší v Anglii více o víkendu), ale také mohou aerosoly např. změnit odrazivost slunečního svitu. To se však dostáváme do oblasti tzv. náhodného geo-inženýrství a jak třeba právě zplodiny z letadel mohou skrze formování mraků ovlivnit klima a způsobit klimatické změny, což je téma, které mu se budeme věnovat později. Nyní jen dodám velmi důležitý fakt, že se podle studií množství aerosolů v ovzduší mezi roky 2000 a 2011 více než zdvojnásobilo.
Již ve 40. letech 20. století se v rámci projektu americké armády a firmy General Electric pod názvem Cirrus, kterého se také zúčastnil výše uvedený fyzik dr. Langmuir zjistilo, že některé chemické částice/aerosoly mohou vyvolat srážky či potlačit srážky a oblačnost rozpustit, a tak vznikla vědecká metoda ovlivňování počasí pod názvem osévání neboli infikace mraků. Např. se potvrdilo, že pro vyvolání srážek funguje velmi dobře jodid stříbrný. Americká vědkyně Florence Van Straten již v 50. letech naopak uvedla, že uhlíkový prach, uhelný popílek a saze mohou déšť potlačit. Využití uhlíkového prachu později potvrdila prezentace amerického vědce Arnolda Barnese z Phillips laboratoře na symposiu o technologiích k ovlivňování počasí v roce 1997 nebo prezentace v roce 2008 z workshopu o modifikaci hurikánů amerického Národního úřadu pro oceán a atmosféru NOAA.
A jelikož se zjistilo, že různé chemické či biologické částice mohou mít jiné účinky na formování mraků, roztrhl se pytel s patenty na ovlivňování počasí. Z různých patentů se tak můžeme dočíst, že se navrhuje pro ovlivňování počasí využít různých alkalických kovů, dusičnanů, ale např. i bakterie, polymery či oxidy grafenu. Např. ve státě Texas se běžné využívá k ovlivňování počasí dusičnan amonný neboli urea.
Existují další metody ovlivňování počasí?
Počasí se ovlivňuje nejen pomocí vypouštění chemických či biologických částic, ale s využitím dalších technologií na bázi elektromagnetických energií, např. pomocí tzv. ionizace mraků, laserů, či ionosférických technologií. V rámci ionizace se radary jakoby ozařují mikroskopické částice mraků zápornými ionty, které podporují vznik a setrvání kondenzačních jader a mohou tak vyvolat srážky. Touto metodou se např. zabývá švýcarská firma Meteosystems.
Firma Climate Global Control Trading se sídlem v SAE zase pro změnu tvrdí, že může pomocí ionosférických technologií směrovat atmosférické řeky z Indického či Tichého oceánů tam kam je to potřeba. Na jejich webových stránkách www.climateglobal.net se můžete dočíst, že mohou ovlivnit počasí až na rozloze 3 mil. km čtverečních. Ovlivňují podobné technologie jen počasí nebo také klima? Nyní asi chápete, že citáty amerických vědců a politiků v minulosti se nezdají tak přehnané.
Globální klimatické krize. Další podvod založený na systémově poslušné pavědě.
To se vše zdá jako naprosté sci-fi. Jak víme, že se to opravdu děje?
Tak v prvé řadě, minulý rok proběhla ve Spojených státech, a to v Houstonu již 23. konference o plánovaném a náhodném ovlivňování počasí. A jelikož se koná každé dva roky, můžeme si spočítat, že ovlivňování počasí opravdu není žádnou novinkou. Nedávno byla do češtiny přeložena kniha amerického profesora a historika meteorologie James Fleminga, Hazard s nebesy (anglicky Fixing the Sky). Ten v této knize velmi podrobně popisuje historii a současnost různých projektů a operací pro ovlivňování počasí. Existuje spoustu dalších oficiálních materiálů, které dokládají využívání ovlivňování počasí, jako např. obsáhlá sedmisetstránková zpráva pro americký senát z roku 1978 pod názvem Modifikace počasí, nebo již zmíněny oficiální dokument z devadesátých let americké vojenské univerzity, Air War College, Počasí jako multiplikátor síly: Přivlastnění si počasí v roce 2025.
https://archive.org/details/weatificat00unit
Je tu i spoustu mainstreamových článků o tom, jak např. Čína způsobila ovlivňováním počasí v Pekingu v roce 2009 sněhovou kalamitu, nebo jak se v Saudské Arábii nyní staví pomocí ovlivňování počasí nové chytré město. V britských Daily Mail se dokonce psalo, že si lidé mohou objednat komerční firmu, která za 100 tis. britských liber vytvoří během svatby den plný slunce. No a na internetu jsou desítky firem, které nabízí pro zemědělce či horská střediska služby ovlivňování počasí. A nemusí to být úplně zbytečná investice. Koneckonců podle nedávné studie, vláda SAE tvrdí, že metody ovlivňování počasí jsou schopné zvýšit zdejší srážky až o 35 %.
V neposlední řadě víme o ovlivňování počasí z vojenských operací. V rámci Operace Poppeye, americká vojska během války ve Vietnamu osévala místní mraky, aby prodloužila monsunové deště, nebo sovětská armáda nechala vypršet mraky nad Běloruskem, poté co se valily radioaktivní mraky na Moskvu po výbuchu jaderné elektrárny v Černobylu.
A tak bych mohl pokračovat dál a dál. Těch důkazů o ovlivňování počasí je opravdu velmi mnoho. I já jsem o této problematice napsal několik článků pro ČT a v těchto článcích najdete spoustu dalších zajímavých zdrojů. www.radovan.org
Často se hovoří o HAARPU. Může se také použít k ovlivňování počasí?
Zkratka HAARP znamená vysokofrekvenční aktivní polární výzkumný program. Je to systém asi 180 antén na ploše cca 13 ha umístěný na Aljašce, který je schopný vysílat elektromagnetické vlnění do ionosféry o síle několika miliónů wattů. A pomocí různých satelitů či tzv. ionosférických zrcadel je možné znásobenou energii o miliardách wattů zaměřit zpátky do atmosféry a směrem na zem. Jedná se, jak uvádí např. studie profesora Papadopolouse z Univerzity v Marylandu, o velmi nízké frekvence o několika Hz, které mají schopnosti proniknout hluboko zemskou kůrou, na dna oceánů, a které slouží především pro vojenskou komunikaci. UKÁZAT Nicméně podle mnoha vědců, odborníků a podle samotného patentu k ovlivňování ionosféry, by k ovlivňování počasí mohlo docházet, např. právě schopností těchto technologií směrovat atmosférické řeky a proudy. Je potřeba si uvědomit, že se v současnosti nejedná jen o zařízení HAARP, jehož fungování pro vojenské účely bylo prý ukončeno před několika lety, ale že nyní existují desítky podobných ionosférických zařízení po celém světě. Dokonce jsou mobilní a mohou se např. převážet na obrovských vojenských lodích.
https://patents.google.com/patent/US5041834A/en
https://spp.astro.umd.edu/SpaceWebProj/Invited%20Talks/Virtual%20ULF%20Antennea-2013.pdf
https://spp.astro.umd.edu/SpaceWebProj/Invited%20Talks/Active%20Experiments-2013.pdf
A na závěr zpátky ještě ke zplodinám z letecké dopravy, ty mohou také ovlivňovat počasí či klima?
Ano, mohou a ví se o tom již velmi dlouhou dobu a je to právě kvůli jejich schopnosti změnit složení aerosolů. V mainstreamu se o této možnosti začalo seriózně hovořit již v 80. letech. Např. v roce 1980 americká televize NBC odvysílala pořad Contrails mohou měnit počasí. Takovým opravdovým průlomem v uvědomění si závažnosti tohoto tématu bylo období během teroristického útoku 11. září 2001, kdy během 3 dnů byly zakázány všechny lety nad Spojenými státy. A vědci zjistili, že se během těchto 3 dnů radikálně změnily zdejší teploty. Během dne bylo tepleji a v noci zase bylo mnohem chladněji než průměr za předešlých 30 let. A dospělo se k závěru, že letecká doprava velmi pravděpodobně přispívá také ke globálnímu oteplování, protože aerosoly z letecké dopravy formují vysoké cirrus mraky (ten bílý závoj na obloze plný kovů, oxidů síry, dusíků a dalších nebezpečných chemikálií, o kterých jsem hovořil v minulém pořadu). A ty se mohou chovat jako skleníkové plyny a zamezit úniku tepla do atmosféry.
Tuto hypotézu potvrdila další studie profesora Boucher ze Sorbonny a jeho kolegů z roku 2009. Ti měli možnost zkoumat chování tzv. contrails, když byly zakázány lety nad Evropou po výbuchu sopky na Islandu. Tito vědci zjistili, že tzv. cirrus mraky zůstávají na obloze až 18 hodin a při jejich maximu dosahují rozlohy přes 50,000 km².
Asi díky těmto dvou studiím se v mainstreamu po roce 2010 začaly objevovat články, že letadla způsobují tzv. náhodné geo-inženýrství a díky jejich zplodinám přispívají ke globálnímu oteplování mnohem více než jen emisemi CO2. V jednom rozhovoru vědec dr. Halthore z amerického federálního leteckého úřadu FAA v roce 2017 uvedl, že dnes existují oficiální snahy vytvořit letecké palivo, které by vytvářelo více cirrových mraků ve dne a méně v noci, což by zvýšilo odrazivost slunečního svitu během dne a umožnilo únik tepla v nočních hodinách.
Pokud sledujete naši oblohu, tak se to možná již děje. Viz tady pokusy americké NASA najít ty správné směsi do leteckého paliva. Nebo patent z roku 2012 o novém systému míchání paliva, který umožňuje regulovat, tedy zvýšit nebo snížit např. množství a druh zplodin, které letadla vypouští Pokud se potvrdí, že zplodiny z letadel oteplují planetu, bylo by to v rozporu se snahami o geo-inženýrství čili s vypouštěním podobných chemických částic do nižší stratosféry, které mají mít opačný dopad čili ochlazení planety. Ale o tom budu mluvit v příštím pořadu.
Proč se vlastně ovlivňuje počasí? Co je jeho cílem?
Zde bych začal trošku od lesa. Je potřeba si uvědomit, že technologie mají často dvojí využití tzv. „dual use“ jak se řekne anglicky. Tzn. může mít pozitivní i negativní využití a dopady. Ovlivňování počasí může pomoci zemědělcům odvrátit krupobití či vyvolat potřebné srážky. A o to se v prvé řadě snaží mnoho komerčních firem, které na trhu jsou. Samozřejmě i v tomto případě se můžeme ptát, jestli náhodou vyspělejší stát nemůže v uvozovkách „ukrást“ mraky a možnosti vláhy jinému méně vyspělému státu, který podobné technologie nevlastní. Existují dnes již spory např. mezi Indií a Čínou či Iránem a Izraelem.
Na druhé straně, jak jsme již zažili v minulosti, může třeba armáda použít počasí jako válečnou zbraň k ovládnutí druhých, a to např. vyvoláním přírodní katastrofy v podobě povodní či rozsáhlého sucha. Americká armáda v materiálu Vise 2020 dokonce hovoří o ovládnutí celého spektra života, planety a vesmíru. Z toho koneckonců mohou benefitovat i spřátelené vlivné nadnárodní korporace, které chtějí získat přístup k územím, ať už pro těžbu nerostných surovin či pěstování nějaké lukrativní zemědělské plodiny. Po přírodních katastrofách lidé opouštějí své domy, půdu, stěhují se do měst a jsou ochotni levně prodat jejich majetky.
Velmi známý je koncept kalamitního kapitalismu. Ten vysvětluje, že krize/konflikty a chaos jsou obrovskou obchodní a politickou příležitostí. Dokonce byl natočen filmový dokument pod stejným názvem „Disaster Capitalism,“ který ukazuje jak úzké obchodní zájmy a elity využívají těchto krizí pro svůj prospěch na úkor těch, kteří byli nějakou pohromou postiženi. Čili ovlivňování počasí může být nástrojem pro vyvolání podobných krizí.
No a v neposlední řadě je důležité upozornit na stále dominantní vzorec myšlení moderní vědy a vojensko-průmyslového komplexu, který vnímá člověka a přírodu jako stroje a šroubky, které je možné ovládat. Toto myšlení byl skvěle ukázáno ve filmu Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu, v kterém exceloval Peter Sellers. Posedlost moderními technologiemi, zaslepenost mocí, aroganci. Tohle vše vede do naprosté absurdnosti a končí ve filmu destrukcí světa, včetně samotných psychopatických lídrů a hlavních protagonistů.
A to je dnes všechno. Prezentaci s důležitými zdroji najdete pod videem. Omlouvám se, že jich dnes bylo trošku víc. V příštím dílu se budu zabývat geo-inženýrstvím, nebo-li klimatickým inženýrstvím, o kterém se dnes v globálních médiích mluví dnes a denně.
Díky za sledování a pokud se vám mé pořady líbí, prosím, podpořte je i finančně. Bez toho není moje práce možná. Zde je číslo mého účtu. Mějte se hezky, Radovan
Zastavme geoinženýrství.
Tento 3. díl je na téma klimatického inženýrství, které destruktivně působí na naši planetu a postupně mění lidi v poloroboty.
Prezentace v PDF ke stažení ZDE
Dobrý den, vespolek, jmenuji se Radovan Dluhý a v minulých dvou dílech jsem hovořil o chemických stopách za letadly a různých metodách ovlivňování počasí a klimatu. Dnes bych se rád zaměřil na téma klimatického inženýrství neboli geo-inženýrství a jeho možné dopady.
Víte, že ročně umírá na znečištěné ovzduší ve světě kolem devíti milionů lidí (v Evropě je to asi milión), nebo že se za posledních několik dekád počet spermií u mužů zmenšil v průměru o polovinu, nebo že jsme také o 50 % zredukovali množství hmyzu? Neustále také klesá u lidí IQ a vidíme obrovský nárůst demence. Podle článku v Britském lékařském časopise, každý rok přibývá nových takřka 10 milionů případů lidí s touto chorobou. SLIDE 2, 3 Mohou být tyto alarmující statistiky ze světa i výsledkem geoinženýrství? Co to tedy je? O co se jedná?
https://edition.cnn.com/2022/11/18/health/sperm-counts-decline-debate/index.html
https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0185809
https://www.weforum.org/agenda/2018/06/iq-scores-have-been-falling-for-decades-new-study-finds/
Geo-inženýrství znamená záměrně ovlivňování planety s cílem zmírnit či zastavit tzv. globální oteplování. A existují jeho různé techniky, metody či strategie. Např. technika odsávání či zachycení oxidu uhličitého z atmosféry či tzv. fertilizace nebo hnojení oceánů. V roce 2012 se např. americký podnikatel Russ George pokusil právě o hnojení oceánů, když na dno Tichého oceánu vysypal sto tun síranu železnatého. George doufal, že nastartuje množení planktonu a tím sníží množství oxidu uhličitého v atmosféře.
Největšímu zájmu se však těší metoda Řízení solární radiace (anglická zkratka SRM). Jedná se o vypouštění chemických sloučenin do vyšších vrstev atmosféry (přesně do nižší stratosféry cca mezi 12–18 km) s cílem blokovat sluneční svit a odrážet ho zpátky do prostoru. Nabízí se zde sloučeniny kyseliny sírové, sulfanu a oxidu siřičitého či oxidu hlinitého, ale rovněž diamantový prach. Hliník a diamant mají totiž větší schopnost solární odrazivosti. Všechny tyto chemické sloučeniny mají negativní vliv na naše zdraví a přírodu vůbec.
Zastánci Řízení solární radiace věří v napodobení výbuchu sopky, a proto je tato metoda známá ve vědeckých kruzích jako „Možnost Pinatubo“. Pinatubo je filipínská sopka, která po erupci v roce 1991 ochladila globální teplotu o půl stupně Celsia. Vliv výbuchu sopek na teploty není však úplně jednoznačný. Jak demonstruje výzkum NASA z minulého roku, který třeba tvrdí, že po krátkém ochlazení může dojít k oteplení planety. SLIDES 4 a 5
Řízení solární radiace vnímají experti a politici jako nejpraktičtější strategii, protože je relativně levná a technicky lehce proveditelná. Různé studie a články hovoří o nákladech někde mezi dvěma a dvaceti mld. dolarů ročně. Záleží na typu a množství využitých letadel a druhů částic, které by se do stratosféry vypouštěly.
Podle amerických vědců a třeba článku, který byl publikován v Reuters v roce 2012, je tato strategie technicky proveditelná již po nějakou dobu. SLIDES 6 a 7 A studie z minulého roku publikovaná v mainstreamovém žurnálu Environmental Research Communications tvrdí, že již po několik dekád jsou letadla typu KC-46 nebo KC-135 SLIDES 8 a 9 schopná létat ve výšce mezi 9–13 km, a to s nákladem kolem 100 tun různých chemických částic. SLIDES 10, 11, 12
Řízení solární radiace však skrývá velká nebezpečí. Vědci uvádí mnoho negativních dopadů, jako např. zde americký profesor a odborník na geoinženýrství, Alan Robock, těchto negativ uvádí přes 20. SLIDES 13 a 14 Možnými vedlejšími účinky této metody jsou např. zvětšení ozónové díry, vytvoření rozsáhlých oblastí sucha, zintenzivnění kyselých dešťů a zdravotní problémy. SLIDES 15 a 16
Nebo bychom byli svědky častého bílého závoje na obloze a zastřeného slunečního svitu. SLIDE 17 Či snížení účinnosti solární panelů. Přátelé, pozvedněte své oči, není to něco, co už dávno prožíváme?
Klimatické lži a podvody. Cílem je přivést industrializovanou civilizaci ke ztroskotání.
V neposlední řadě bychom se mohli stát na Řízení solární radiace definitivně závislými. Existuje riziko, že akumulované teplo by mohlo jako obrovská vlna narazit na planetu Zemi a způsobit nepředvídatelné škody. Závažné mohou být i přímé vlivy chemických sloučenin na přírodu a člověka. O těchto dopadech jsem hovořil v minulých dvou pořadech.
Jeden z nejznámějších geo-inženýrů, harvardský profesor, David Keith, dokonce v roce 2013 přiznal, že kvůli znečištění ovzduší tato „metoda povede k úmrtí mnoha desetitisíců lidí na světě.“ (1h10min17s do 35 s)
https://www.youtube.com/watch?v=fSCHLwJHwVM&t=4217s
Bývalý hlavní poradce věhlasné armádní firmy Booz Allen Hamilton, Matt Andersson, řekl: „Málo lidí si uvědomuje, že geoinženýrství je primárně záležitostí armády a nemá nic co dočinění s ochlazováním planety nebo snížením uhlíkových emisí. Alespoň čtyři země, USA, Rusko, Čína a Izrael – mají technologie a schopnost pravidelně měnit počasí a geologické události s cílem umožnit různé armádní a tajné operace…“ SLIDE 18 – dvakrát konec citátu, jednou vystřihnout.
Hlavními finančními podporovateli geoinženýrství jsou především těžební a automobilové koncerny, či podnikatelé a miliardáři, jakými jsou Bill Gates. O geoinženýrství se také intenzivně zajímají americká armáda a americké bezpečnostní agentury. V roce 2009 Projektová agentura pro moderní výzkum Pentagonu DARPA zorganizovala svou první konferenci o geoinženýrství. Známý je i proslov bývalého šéfa CIA, Johna Brennana, který v roce 2016 přiznal, že technologie pro Řízení solární radiace jsou již k dispozici.
Je geoinženýrství a Řízení solární radiace tedy nějakou novou strategií? Vůbec ne. Udělejme si velmi krátký exkurz do historie. Geoinženýrský výzkum sahá až do nějakých 60. let 20. století. Jak vidíte na slidu, již začátkem 60. let sovětští vědci navrhovali „….injektáž 36 mil. tun mikronových prachových částic do stratosféry, které by do šesti měsíců zakryly severní polokouli….. taková prachová clona by prý snížila sluneční záření o 10 % a teploty o 2 až 3 stupně celsia.“ SLIDE 19
Americký vědec a meteorolog, Harry Wexler pak v roce 1962 varoval, že by tato metoda mohla zničit ozónovou vrstvu. SLIDE 20
Studie z r. 1984 navrhuje využít tzv. kondenzačních stop z letadel, které by odrážely sluneční svit a kompenzovaly dopady oxidu uhličitého na globální oteplování. SLIDE 21 Jak již víte z prvního videa tyto zplodiny plné různých chemikálií vytváří totiž cirrové mraky a druh či struktura mraků mají velmi důležitý vliv na klima planety. SLIDE 22
Nicméně pokračujme v geoinženýrské historii. Americká Národní Akademie věd v roce 1992 doporučuje vypouštění částic do stratosféry pomocí letadel či raket. SLIDE 23 Něco podobného navrhují také ruští vědci v roce 2005 SLIDE 24 a pak to dokonce aplikují v reálu při experimentu v roce 2009. SLIDES 25-27
V roce 2010 experti tlačí na organizaci OSN, aby metodu Řízení solární radiace odmítla a v roce 2019 Spojené státy, Saudská Arábie či Brazílie blokují návrh pro regulaci geo-inženýrství. SLIDES 28, 29
Jak vidíte velmi bohatá historie. Nechápu tedy, že se v poslední době v mainstreamových médiích o Řízení solární radiace píše jako takřka o úplné novince. Např. prostřednictvím miliardáře a filantropa George Sorose, který vyzval k výzkumu geoinženýrství na bezpečnostní konferenci v Mnichově, která se konala v únoru tohoto roku.
https://www.youtube.com/watch?v=t01WUx6Kl5s&t=300s(kolem 5 min se nám pan Soros zasekl)
I nedávná zpráva OSN prezentovala metodu Řízení solární radiace jako kdyby se vymyslela včera.
Třešničkou na dortu geoinženýrské propagandy byl nedávný mediální humbuk kolem vypuštění několika balónků naplněné 10 gramy oxidu siřičitého nad Mexikem koncem minulého roku soukromou americkou firmou Make Sunsets.
A následný celkem bezvýznamný zákaz podobných geoinženýrských experimentů mexickou vládou nad svým územím. Proč bezvýznamný? Protože jak již výše zmíněny odborník na geoinženýrství, David Keith z Harvadu, uvádí, jen jedno komerční letadlo emituje kolem 100 gramů oxidů síry za minutu. Připomínám, že je denně na obloze kolem 100 tisíc komerčních letadel. A navíc, pokud se geoinženýrství rozjede na plné pecky a začnou se vypouštět milióny tun chemikálii ve stratosféře, bude nějaký zákaz mexické vlády celkem k ničemu. Tuny nanočástic spadlé na zem budou asi těžko respektovat národní hranice. Jinými slovy, zákaz geoinženýrství musí být globální.
O zplodinách z letadel, jejich množství a možných dopadech na člověka či přírodu jsem hovořil v 1. díle. Nicméně v kontextu snah o geoinženýrství by bylo celkem logické prozkoumat, jestli tedy náhodou tyto zplodiny již po několik dekád klima planety nemění (tzv. náhodné geoinženýrství) SLIDE 30, a jestli náhodou tedy nehodláme vytloukat klín klínem. O tom jsem hovořil ve 2. díle. A třeba americký vědec, Marvin Herndon, v jeho recenzovaných článcích či knize Příroda jako zbraň pro globální válku tvrdí, že se geoinženýrství již nějakou dobu realizuje, a to s využitím uhelného odpadu z elektráren. O uhelném prachu a sazích a jejich možné aplikaci pro ovlivňování počasí jsem také hovořil ve 2. díle.
http://nuclearplanet.com/Environmental_Warfare.html
https://www.amazon.com/Nature-Weapon-Global-War-Destruction/dp/B09KN2LFXL
Dopady geoinženýrství na klima mohou být nepředvídatelné. Světově uznávaná vědkyně z Massachusettského technického institutu MIT Sallie Chisholm varovala, že geoinženýrství může zapříčinit souvislosti, které si nedokážeme ani představit. Chisholm přímo uvedla: „Navrhovatelé a obhájci geoinženýrství jednoduše ignorují skutečnost, že biosféra je aktivním hráčem. Je to žijící organismus, který se vyvíjí každou vteřinu. Má schopnost se sám adaptovat a řídit. Je to systém, jehož náhlá změna může vyústit v nepředvídatelné jevy. Nicméně zastánci geoinženýrského výzkumu tohle naprosto ignorují.“
Abychom teda nedopadli, jak je popsáno v jihokorejsko-českém filmu pod názvem Ledová archa (Snowpiercer) známého jihokorejského oscarového režiséra.
Z jedné recenze tohoto filmu cituji: „Snowpiercer se odehrává cca v roce 2031, kdy lidstvo nasypalo do nebe pár hnojů, aby zabránilo globálnímu oteplování. Mise byla splněna na 500 % a následná reakce přírody rozpoutala novou dobu ledovou. Přežili jen ti, kdo se včas nalodili do megalomanského vlaku jménem Snowpiercer, přeinženýrovaného kolosu, který byl na speciální celosvětové smyčce postaven tak, aby mohl donekonečna kroužit po vlastní ose a nestarat se o svět za svými okny. O svět, který mezitím zmrznul na kost a pohltil vše živé.“
https://film.moviezone.cz/snowpiercer/recenze
Co říci v závěru? Jak vidíte pouštíme se na velmi tenký led a geoinženýrství se brzy může stát opravdovou noční můrou.
Geoinženýrství a vypouštění chemikálii do atmosféry, mohou totiž také měnit DNA samotného člověka. Výzkumy přece demonstrují, že nanočástice jsou během krátkého období schopné prostoupit naším tělem, do našich orgánů a ovlivnit naše buňky. Mohou způsobit různé nemoci, měnit naše geny a sloužit třeba k ovládání našeho těla, naší mysli a emocí. Myslíte si, že to není možné?
https://www.nationalgeographic.com/science/article/pollution-air-dna-health-science
Pamatujete si, jak jsem v minulém díle mluvil o chytrých mracích plných chytrého prachu? Cože to je chytrý prach, říkáte si? Smart dust, neboli chytrý prach, je systém mnoha malých nano-mikro-elektro-mechanických systémů – sensory, roboti a další přístroje, které mohou detekovat světlo, teplotu, vibraci, magnetismus, nebo chemikálie. Chytrý prach je obvykle řízeny bezdrátovou sítí počítačů. Reagují totiž na určitou radiovou frekvenci. O nevyhnutelnosti chytrého prachu v nás, uvnitř našich těl, hovořil již před 9 lety přední odborník z firmy Google, Alasdair Allan. Dokonce hovořil o tom, že vzniká nový člověk 2.0, který nebude potřebovat čipy, chytré náramky a telefony, protože bude komunikovat skrze nanočástice ve svém těle. V tomto kontextu můžeme hovořit o tzv. transhumanismu. SLIDES 31-33
Uvědomme si, že takové nano-přijímače ve velikosti viru, které je možný vložit do našich buněk, byly vyvinutý již před více než 10 lety, jak uvádí tato studie. SLIDE 34-35
Již zmíněná DARPA (Agentura ministerstva obrany USA pro pokročilé výzkumné projekty) pracuje na projektu, který umožní pomocí nanočástic monitorovat neurosignály lidského mozku. SLIDES 36-37
James Giordano, profesor na katedře Neurologie univerzity v Georgetown a pracovník DARPY tvrdí ve 2018, že nanočástice aerosolů mohou proniknout lidské mozky a řídit jeho aktivity na dálku. SLIDE 38
Prozkoumejte si sami neuvěřitelné možnosti moderních technologií a vědních disciplín, jako např. optogenetika, magnogenetika, či radiogenetika v oblasti ovlivňování našich myšlenek či emocí. Opravdu to není žádné science fiction. Co třeba projekt Neuralink Elona Muska? Mohl bych vám zde prezentovat další a další studie či výzkumy. SLIDE 39
Vždyť o možnosti hacknutí našich genů, emocí a myšlenek dlouhodobé hovoří i izraelský profesor a poradce Klause Schwaba, Yuval Harari. Zdá se, že se geo-inženýrství tedy spolupodílí i na transformaci člověka v polorobota a umělou inteligenci. SLIDES 40 A 41
Vážení diváci a posluchači, na základě vašich reakcí a emailů sleduji, že se spoustu lidí probouzí. Vnímám ale také, že si mnozí stále myslí, že ovlivňování počasí a geoinženýrství je úplná hloupost, jiní to zesměšňují, protože by to ovlivnilo jejich slibně vyvíjející kariéru, některé známé duchovní osobnosti to ignorují, aby se zaměřili jen na pozitivní věci.
Věřím, že zvítězí vědomé žití, žití beze strachu, které vnímá svět ve VŠECH jeho formách. Mějte se hezky a pokud byste chtěli mou práci podpořit, číslo mého účtu najdete pod videem a tam taktéž veškeré relevantní zdroje k tomuto pořadu. Na shledanou.
Skuteční zabijáci klimatu. Chemtrails, HAARP, záměrná manipulace s počasím.
Zdroje:
Radovan Dluhý: Jak se nechytit do pasti zvané chemtrails – zplodiny z letadel (1. část)
Radovan Dluhý: Jak se nechytit do pasti zvané chemtrails – máme virtuální počasí? (2. část)
Radovan Dluhý: Jak se nechytit do pasti zvané chemtrails – zastavme geoinženýrství (3. část)
Publikujeme bez výslovného svolení autorů textů a překladů v dobré víře i úmyslu rozšířit myšlenky a názory, se kterými se Nespokojený ztotožňuje nebo stojí za pozornost.