Vyskočte z očkovacího vlaku, dokud máte ještě čas. Cílová stanice není Tečka.
Soňa Peková v dalším otevřeném rozhovoru popisuje covidovou psychologickou hru a používané metody založené na strachu.
Ten virus, to nebyl cíl. To byl jen nástroj, jak lidi vystrašit a zlomit. Aby ztratili sebeúctu. Manipuluje se s čísly, překrucují se fakta, aby se lidé udrželi ve strachu. Je to šikana a vydírání lidí tím, že se mají bát o svůj život a o život svých blízkých. Je to psychologický fenomén, zaútočilo se na pud sebezáchovy.
Ti, co tlačí tuhle covidovou hysterii, tenhle covidofašismus, moc dobře vědí, co dělají. A mají za to přislíbenou nějakou odměnu, která jim připadala dostatečná na to, aby to udělali. Protože si musí uvědomovat, jak nehorázně zacházejí s lidskými životy, jak ponižují lidi, jak je lámou, jak ničí ekonomiku. Ten plán je skutečně barbarský a strašný. Lžou nám do očí. Tito lidé nezaslouží slitování. Až to celé skončí, tak ta odměna, kterou očekávají, bude úplně jiná, taková, kterou neočekávají. A patří jim to.
Je to koordinovaný postup. Všechny vlády to dělají stejně. Média patří několika oligarchům, žádné volby nic nezmění. Vidím obrovský morální defekt médií.
Jsem člověk druhé kategorie, protože nejsem očkovaný. Oni sice řekli, že je to pořád dobrovolné, ale musíš. Hromada lidí se nechá očkovat jen proto, aby mohli do hospody, na hokej a do práce. Nejhorší na tom je, že v očkovacím centru se jich nikdo neptá, jaké mají přidružené choroby, alergie apod. Včelku jim dá třeba dobrovolný hasič, je to neuvěřitelné, medicína je úplně v troskách.
Covid je mírné onemocnění. Dobře to zrcadlí chování politiků, když si myslí, že je nikdo nevidí. Nenosí roušky, protože oni se nebojí, že by se něco dramatického dělo. Mají pocit nedotknutelnosti, že nemusí dodržovat to, co běžný občan. Je z toho krásně vidět, že ten virus není nebezpečný. Když se ho oni nebojí, proč bychom se měli bát my? Řada lidí už to začala vnímat, že to tak je.
Lékaři se začínají pomalu probouzet. Byly zvyklí dostávat instrukce a nikdo z nich nečekal, že by na ně někdo mohl hrát takový podvod. Po druhé dávce vakcíny začali vídat, že se jim vracejí pacienti s divnými neduhy. Pak se dozvěděli, že na to i někdo umřel. Tak jim to začalo v té hlavě blikat. I proto vznikla Paralelní lékařská komora. Ten, kdo musí zabrat, jsou lékaři, ti to musí zbojkotovat.
Bezpečnost Pfizer „vakcíny“ je hrůzostrašná. Zastavíme očkovací šílenství?
Populace je už do velké míry chráněná, takže za chvilku už nebude čím strašit. Proto se domnívám, že v jednu chvíli celá pandemie skončí. Ale musí se lidé vzepřít tomu, aby je vrazili do toho dobytčáku, který je veze do koncentračního tábora. Jakmile dostanou vakcínu, která má potenciál velmi poškodit imunitní systém člověka, už se vezou v dobytčáku. Vyskočit z toho vlaku, klidně za jízdy, ale vyskočit. Lidé to musí pochopit. Pochopí to ve chvíli, kdy uvidí, že jim bylo špatně po druhé dávce, že tam někdo ochrnul, a že ten skončil s infarktem myokardu, a ten dostal mozkovou mrtvici a zůstal na vozíku, a že velká pravděpodobnost je, že je to spojené s tou vakcínou. Lidem to začne docházet.
Myslím, že už je to neudržitelné, jenom to chce ještě nějaký čas, jsem v tom optimistická. Oprostit se od strachu, je iracionální. Rok a půl nám ukázal, že je to mírné onemocnění, pokud nejsem hodně starý a polymorbidní, tak se toho nemusím až tak bát. Spoléhat taky na to, že mám nějaké štěstí v životě. 99,7% populace si s tím poradilo, to je zpráva jako hrom. S tím se musí pracovat, toho se musíme držet. Musí to jít zezdola, musí to lidé pochopit, a pochopí. Vidím to pozitivně, že to dopadne dobře.
Kompletní rozhovor se Soňou Pekovou:
MUDr. Soňa Peková, Ph.D. je česká molekulární genetička. V roce 1998 vystudovala všeobecné lékařství na Lékařské fakultě Univerzity Karlovy v Hradci Králové. Poté pracovala v Ústavu molekulární genetiky AVČR a Ústavu hematologie a krevní transfuze. V letech 2005-2009 působila v laboratoři klinické biochemie, hematologie a imunologie Nemocnice Na Homolce. V roce 2006 získala na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy doktorát v oboru molekulární biologie, genetiky a virologie. Do roku 2018 je autorkou nebo spoluautorkou 45 odborných publikací, které byly celkem 438krát citovány v jiných vědeckých pracích. Její Hirschův citační index dosáhl hodnoty h = 12. Je nositelkou Čestného uznání pro rok 2020, které jí udělila Mensa ČR.
Ti nahoře vědí, že tečka nefunguje. Od března 2021 vědí i to, že injekce zabíjí.
Covid vakcína je neúčinná, nebezpečná a zbytečná. Zastavte to!
Enigma
12.7.2022 @ 14:59
Další lékařská věc by se měla vyřešit, řádná validace testů na covid. Opravdu zachytí jen covid nebo reagují i na jiné viry? To by právě měla vyřešit řádná validace. Stále ty testy jsou používány v režimu nouzového schválení. Pamatuji ještě z praktika klinické biochemie, že jsme se učili, na jakém principu ta či ona testovací sada funguje, já u covid testů některé zásadní informace postrádám. No kde to jsme, copak je přípustné určovat diagnózu nějakým black boxem?
Eva
22.5.2022 @ 07:30
Paní doktorka ví, o čem mluví. Já jen z toho důvodu, že většina lidí a bohužel i lékařů nám pod nátlakem lžou od samého začátku, jsem se značkovat nenechala, i když jsem si tu šílenou chřipku, podruhé prý i se zápalem plic prodělala. Dýchat jsem mohla jen s obtížemi. Zvládla jsem to a dnes už jsem v pořádku. Připomínalo mi to chřipku, kterou jsme celá rodina prodělali myslím v r. 1974. Tehdy jsme se vypotili během týdne a byl pokoj. Dnes nás připravují na opičí neštovice. Zase cílená propagace strachu. To nás zase čímsi práškují, abychom byli nemocní, nebo proto otevřeli hranice lidem bez jakékoliv zdravotní kontroly, aby nemoci šířili tam, kde již nejsou desítky let? Je to šílené, koho a co všechno fialoví lidé dokážou zničit. Doufám, že už to budou mít spočítané a nechají lidi u nás a kdekoliv na světě žít. Poručíme větru dešti, to už tady bylo. (Tornáda, povodně.) Paní doktorce moc děkuji za tu velkou odvahu se postavit fakty té zmanipulované a zaprodané sorosovské většině. Děkuji.
Zdenek A
20.5.2022 @ 23:34
Sona Pekova je cesky hrdina, ja a moje rodina dekuje pani Pekove. 2dospeli, 3 polodospeli, a jeden jednorocek. Vsichni po prodelani sezonni chripky a bez tecky. Sona je vzorem. Je prikladem. Toto je lidstvi. Nase vlada opak. Ceka nas vzdor proti vlastizradcum a obroda ceskeho naroda z okovu globalistu za podpory vlady. Dekuji Sono !!!!
Dana
21.5.2022 @ 08:06
Napsal jste to perfektne, p. Zdenku.
Pepan
30.3.2022 @ 08:33
Jelikož jsem nikdy do toho vlaku nenastoupil, tak zaplať pánbů nemusím vystupovat a protože Vaše názory sdílím už od začátku toho podvodu, tak Vám mohu jen poděkovat.
Dana
30.3.2022 @ 09:59
Ja jsem take z vlaku nemusela vyskocit a to je mi 67 let. Manzel 75. A nepodarilo se jim nas tam nacpat. Oba jsme covid prodelali, ale lecili se sami Groprinosinem, ktery jsem si sehnala davno pred tim z PL. Vedela jsem, ze nesmime do nemocnice, pze tam by nas v zajmu zvyseni cisel u neockovanych pod zem dostali. Tolik neverim nasim mediim a politikum, ze i kdyby mi chteli vakcinou zarucit nesmrtelnost, tak nejdu, neverim ani pozdrav. No a co nyni predvadi hnus fialovy, to je na jiny odstavec.
Jana
30.3.2022 @ 11:51
Nenastoupila jsem a nenastoupim.Souhlasím s Vámi.
Omasta
13.1.2022 @ 02:12
Naším nepřítelem není vláda, ani média, ani oligarchové. Ti dělají vše pro dobro náhubkářů. Náhubky nejsou povinné od dubna 2021. Kdyby náhubkáři netoužili po vakcínách, testování, rozhazování státních peněz a zdražování, mohou přece bez vynaložení námahy sundat náhubky alespoň v obchodech, MHD, u doktora. Demonstrovat na náměstí je krásné, ale zvítězíme jenom, když budeme demonstrovat v každém obchodě a hypermarketu sundáním náhubku. Až zlomíme odpor náhubkářů, kovid končí a s ním i covidová mafie.
Anonym
8.1.2022 @ 10:50
Doporučuji oholit nohy, podpáždí a vagínu.
Dana
8.1.2022 @ 11:01
A Vy trosku vice sledovat co se deje. Vytahnout hlavu ze zadele a nehltat jen CT1, a Novinky. Jste uplne vypatlany/a, stydite se sam za sebe, ze, Anonyme?
Anonym
10.1.2022 @ 13:35
Vy řešíte vši, či filcky? Tak ještě naftu, vápno.
Josef
10.1.2022 @ 20:35
Napsalo Hovado vypatlaný
Anonym
12.1.2022 @ 08:12
Nesmírně si Vás vážím.Nikdy se nenechám očkovat proti tomu nesmyslů.Zdravím Vás, holčičko,držme se.
Jana
12.1.2022 @ 22:45
Souhlasím .
Jana
11.1.2022 @ 08:29
Komu neni z hůry dáno, v apatyce nekoupí.
Anonym
20.5.2022 @ 10:08
Díky Vám za super info. Moc si Vás vážím a řada Vás poslouchám. Přeji hodně zdraví,elánu a pohody. Prosím jen do nich bijte ať konečně začnou uvažovat a přestanou vnucovat debilni názory na očkování . Moc Vás zdravím. JK.
Mykey
14.1.2022 @ 09:56
Nízká inteligence, se ozvala jsi odpad, vic není třeba dodat…inteligenční kvocient imbecila
František Vomáčka
23.1.2022 @ 09:01
A hlavně udělat obřízku u chlapů, u žen nechat
ořezat zevní genitálie. Oboje 100% zažene covida 19.
Anonym
20.5.2022 @ 22:32
Velmi si vážím Vaší odborné znalosti, Vaší odvahy jako člověka, obzvláště ženy – hodně chlapů nemají na Vás koule!!!
ujo
20.7.2022 @ 15:07
modli sa aby sme sa nestretli.
Brano
30.12.2021 @ 20:34
My sme uz taku spolocnost ,pani Pekova – osvietenu a pracujucu na tom,aby nas riadili inteligentni ludia,mali.
No znicili sme ju (ja nie)!!!! Aka este ina spolocnost moze vzniknut?Co myslite? Stale,ak akasi nova vznikne,jej zakladatelia si budu robit naroky a prisposobovat ju svojim pohladom.
Moze sa nazyvat akokolvek vznesene,vzdy to bude spolocnost kohosi(v zmysle jej povodcov, zakladatelov)
Ide len o to,do akej miery obcania danej spolocnosti dovolia elitam,manevrovat nimi a tryznit ich akymisi nezmyslami.
Nas socializmus bol takmer vyvazeny – obcan sa smel stazovat a najst v systeme sadisfakciu,odpoved na svoje problemy.
Dnes to mozne nie je. A v ziadnej inej spolocnosti zapadneho typu,cosi take nikdy mozne ani nebude!!!
Preto ten,kto znicil nas system,je zlocinec!
A ten,kto takemu este aj dnes pritakava,je rovnaky zlocinec!
Preco?
lebo vdaka takym nemozeme mysliet na system,aky sme mali,aj ked bol najspravodlivejsi,lebo kadejaki ziskuchtivci by si v nom neprisli na svoje.
Aj vy ste kedysi sama na pociatku obvinovala Cinu a WuChan.Ci spomenuli minuly system,ako system,kde sa cosi hrozne dialo,a ze teraz by sme uz mali mat konecne svaty pokoj.No ako na zlost,nemame a ide to z kopca.Za to uz nemozu komunisti,ale kadejake „vzdelane elity“,ktore sa vidia na zapade.
Aj vy – dnes uz normalne hovorite,ze uz nei WuChan,ale britska,ci juhoafricka ,ci aka obmena.
Do Ciny to mohli priniet Americania,specialne za ucelom,aby obvinit Cinu z nekalych praktik. Ze si vymyslam?Mozno.Ale vramci toho,co mi moja hlava sledovanim okoliteho sveta,krasne napovie.
A ze su Amariaciania podliaci,je mi jasne,ako facka!
teda vsetkych,ktorych obvinujete,no neoznacite konkretne vo svojich vypovediach,su vlastne Americania a specialne urcity narod,ktory ma v hlave zakotvene z nejakych mne neznamych pricin,ze to prave oni cosi prevratne pre ludstvo maju ucinit.
Presne vdaka nim skoncil nas krasny socializmus – boli Stralinom vykopnuti pore ich nenazranost,a tak sa pomstili.No a ich pomsta nema konca.Potrebuju si ovinut okolo prsta cely svet.
„Osvietenu spolocnost“ zacali budovat nasi komunisti.No stroskotalo to,kedze mali velke srdcia ,co druha strana velmi dobre vie a preto tuto nasu boziu vlastnost vyuzili vo svoj prospech.
A to bol ich najvacsi omyl a hriech!
Pavel Chalupa
21.12.2021 @ 22:09
Mluvíte mi z duše, paní doktorko. Ale bohužel jsem nucen poněkud krotit Váš optimismus. V neděli podvečer jsem navštívil Tesco v Hradci Králové. Stovky a stovky lidí, že nebyla šance najít volný košík, vozík. Procházel jsem provozovnu a zjistil, že jsem JEDINÝ ze všech, kdo jsou bez roušky. Všiml jsem si ještě asi dvou či tří lidí s rouškou pod bradou. Ostatní hadr přes hubu, něco jako stádo ovcí hlídané psy. Takže s tím probouzením národa bych byl opatrnější. Nicméně věřím a doufám, že se Vaše předpovědi splní. A čím dřív, tím líp.
ala
22.12.2021 @ 10:00
jsem také z HK a chodím do Teska, a mám stejné zkušenosti, jdu bez a jsem sama, zaútočil na mne nějaký jejich bezpečák,rotéž se děje v HK v autobuse č.9, tam na mne zautočil řidič,revizor (nešlo o cestu na černo,ale neměla jsem náhubek,dámy v pozadí autobusu všechny zarouškované někdy útočí také a to prosím i v mezičase,kdy byla předchozí vyhláška ÚS zrušena a nová ještě nebyla vyhlášena,takže neměli tu povinnosti – ani tu pofiderní danou nezákonnou vyhláškou!
Libor
10.1.2022 @ 11:02
U nás na takové větší „vesnici“, když jdu do Lidlu, tak tam už je těch lidí bez roušky celkem dost, tak každý 5-10 uplně bez roušky a minimálně třetina pod nosem. Když jsem byl před týdnem v Pardubicích v Lidlu na Dubině, tak jsem tam byl bez roušky snad jediný… Občas někteří blbě čumí, ale sprostej na mě zatím ještě nikdo nebyl. Ve většině obchodů kam chodím tyhle nesmysly nikdo neřeší…
Anonym
12.1.2022 @ 11:01
Měli vám dát rovnou přez držku!
Dana
12.1.2022 @ 13:11
Spis tobe, debilito inkognito.
Katka
14.1.2022 @ 10:33
Vše je pěkné jen do té doby než vás čeká výpověď skrze očkování,každý si nemůže dovolit přijít o práci. Jsem sama s dětmi a za ty roky dřiny jsem se vypracovala k platu že nemusíme živořit a nechci takhle zase žít. Odmítala jsem očkování po celou dobu,protože tomu nedůvěřuji i skrze mého zdravi. Ale nikdo vám s tim nepomůže,lékař vám nenapíše že pacient se nesmí očkovat a jeste vás do toho tlačí a v práci to taky nikoho nezajima. Jen prostě do vás šijou. Takže s velkým strachem jdu na očkování ať stihnu druhou dávku do konce února. Jinak jsem bez práce. Takže pomalu a jistě nás naše vláda dostala tam kam chtějí. Je to smutné že tohle dopustí.
Dana
14.1.2022 @ 10:42
Pani Katko, je to strasne, ceho se nasi politici na nas dopousti jen kvuli penezum, svym korytum. O zdravi by mel rozhodovat lekar a ne nejaky politik, co se dorval ke korytu a ted chce zrat a zrat do prasknuti. Ja nastesti covid prodelala v prosinci, tak jsem pul roku hajena. Doufam, ze v lete uz bude po tehle komedii a bude se vyplacet odskodne za tu sikanu, dehonestaci, atd… Ja jsem uz v duchodu, me nemaji jak vydirat, kaslu jim na restaurace a lyze. Ale vy mladi, to je zlocin, ceho se na svem narodu dopouseji..
Nemo
10.9.2023 @ 09:59
Jen aby jste přez tu Vaší nevymáchanou držku nedostal brzy Vy, pane Anonyme.
Honza
10.1.2022 @ 08:10
Tvl tak to si fakt hustej, borec jako hrom, neskutečný drsňák – teda v tvých očích.
Jinak si jen ubohý idiot a přizdisráč, který má v hlavě nasráno a co v hlavě to leze z huby
Dana
10.1.2022 @ 08:15
To ty jsi idiot a prizdisrac, je dobre, ze nosis tlamolep, jinak by ti to hovno padalo z huby za pochodu. MY ZDRAVI to proste nosit odmitame. A ty chciplotino si dej rousku treba i pod trenky. Ja nenosim rousku uz rok.
Anonym
12.1.2022 @ 06:06
Kretene
Pepan
30.3.2022 @ 13:48
No někdo musí být borec a holt někdo idiot, neboli jak říkám duševní lajdák. Tak už to na této planetě chodí.
Michaela
21.12.2021 @ 18:07
Vakciny tady jsou uz roky, ale nevakciny na mRNa principu. To byste si mel asi nejprve zjistit.
Anonym
21.12.2021 @ 22:12
I d
JA
23.12.2021 @ 11:39
Otresne cim se chlubite…hrajete si na svobodnou a jste jen otrokem sve povysenosti a bezohlednosti.
Ja
23.12.2021 @ 11:42
Otresne cim se chlubite…hrajete si na svobodnou a jste jen otrokem sve povysenosti a bezohlednosti.
Bob
30.12.2021 @ 07:54
Zato ty jsi borec i to své jméno zbaběle schovávat ksindle
Neguš
9.1.2022 @ 22:30
Vypadá to,že si z jiné planety,o problémů Covidu toho moc nevíš,spíš si sledovač ČT24 !
Český Patriot 17
24.12.2021 @ 04:03
Míra hlouposti české populace dosáhla svého vrcholu. Tady se už neprobudí nikdo. Říkám si to už delší dobu a moje úvahy se jenom potvrzují. Nebude mě už líto těch, kteří se nechali zabít experimentální vakcínou. Že skočili na špek politikům a médiím, je jejich volba a priznejme si pravdu. Měli strach, paniku, hrůzu a udělali to pro svoje pohodlí! Chtěli k moři a do hospody, na koncert…tak si užijte poslední dny svého života, snad vám to za to stálo. My jedeme dál a bez vás! Díky paní Pěnová, Svatá pravda. Amen.
Český patriot 17
24.12.2021 @ 04:11
Omlouvám se, přeskočilo to paní Peková
Ivana
21.12.2021 @ 10:47
Pořád nad tím sdělením přemýšlím. Chápu, že jsou lidé již otrávení současnou situací. Paní Peková se snaží ale jen zviditelnit a upoutat na sebe za každou cenu. Sděluje nepravdivá tvrzení. Špiní ostatní lékaře a odborníky, podněcuje k rozpolcování. Epidemická situace se historicky opakuje, společnost se s ní musí vypořádat.
Martina
21.12.2021 @ 11:38
Díky za racionální názor. Bohužel paní Peková je učebnicový příklad úsloví „zloděj volá chyťte zloděje“: vybízí své posluchače, aby nepodléhali „manipulaci lékařů“ – a přitom se sama snaží o manipulaci nejvyššího kalibru. Proč jí nevyšla její známá předpověď, že virus do konce roku 2020 zmizí? Postavila se k tomu čelem, řekla někdy, že se spletla? Ne, dál si vede svou, jen své řeči upravuje podle aktuální situace.
Dana
21.12.2021 @ 12:37
Ale ten virus zmizel do konce roku, pouzivejte rozum. Pak prisla NOVA mutace a ona neni vestkyne prece. Ale puvodni virus je uz pryc od lonskeho podzimu. A ze apeluje na lidi, aby pouzivali svuj rozum je jen v poradku. Uz je cim dal, tim vic lekaru, kteri to prokoukli, ale hodne je uplatnych prizdisracu mezi lekarema. Ja znam osobne jen u nas ve meste 4.
monika
21.12.2021 @ 17:03
Úsměvné, proč by se měla zviditelňovat? Nikoho nešpiní, zaprodanci se pošpinili sami. Čas ukazuje, kdo má a měl pravdu. Pokud máte na mysli odborníky typu Flégr, tak tomu se lze jen smát.
Lubomir
21.12.2021 @ 17:27
Pani Soničko za mě mate naprostou pravdu neboť vy vidíte z čeho se ta sracka skládá a upozornujete lidi tak to vnímám jako názor odborníka který jen dává Appel lidem kteří nic nevidí v tomto oboru
Jste skvělá Lubomir Honc jesenik
Děkujeme
Michaela
21.12.2021 @ 18:04
Martino. Chtelo by to, abyste zacala hledat sama informace ohledne covidu a vakcin. Mozna i vy budete prekvapena, jak media rikaj nepravdy. Pani Pekova je specialistka na coronaviry a ted diky ni vime, ze ani jedna mutace nebyla necim spolecna s tou prvni. Najdete si zverejnenou smlouvu Pfeizeru a pochopite, ze vakcina nikdy nebyla ku prospechu lidi. A jestli ani ta smlouva vam neotevre oci……..
Anonym
21.12.2021 @ 19:48
Uh zv
Naaďa
12.1.2022 @ 15:53
Komu není rady tomu není pomoci!!! Kdo se svých okovů drží zuby,nehty, tomu se těžko dá pomoci.
Petr Pan
21.12.2021 @ 21:58
Myslím že se hodně mýlíte, pokud nevěříte p.Pekové nemusíte, to je vaše rozhodnutí. Tak ji nesuďte, nechte ji ať dělá co uzná za vhodné a sama si hledejte informace mimo meinstream. Možná po čase dojdete ke stejným nebo podobným závěrům jako ona. Ale označovat někoho za takového, či jinakého jen pro to že má jiný názor není rozumné. Víte já si nemyslím že všichni kdo tuto dámu podporují jsou hlupáci, stejně jako si to nemyslím o těch kteří ji nepodporují. Člověk když něco neví tak prostě něčemu věří a naopak.
Můj Názor
23.12.2021 @ 01:11
Všem rozumným i nerozumným. Ročně zemře na následky kouření 4 800 000 lidí a nikoho to nesere srovnejte si coronu a jiné nemoce kdyby o tom média tak masivně neinformovala bylo by vše jinak naprostá většina by nic nezaregistrovala. Démonizovat nemoc která nemá ani zdaleka smrtnost jako jiné nemoce které postihují lidskou populaci je naprosto zcestné. Jediný rozdíl mezi covidem a ostatními nemocemi je pouze v rychlejším šíření což může mít za následek přehlcení nemocnic a díky neposkytnutí včasné lékařské péče zemře více lidí , ale to není důvod proč vymýšlet neadekvátní opatření a omezovat lidi na svobodě. Jak by to asi vypadalo kdyby se následky kouření nebo chlastu přežírání se projevovaly po týdnu co? Pokud ani po tomto vysvětlení není někomu něco jasné není co dodat.
Petr Porš
30.12.2021 @ 15:45
Naprosto souhlas, je to podvod na občany, propagandu mají zpracovanou lèpe než Göbbels v nacistickém Německu. Nepotřebují plynové komory ani popravčí čety. Špinavou práci za ně udělají lékaři v bílých plášťích a ještě vás budou přesvědčovat, že vakcínu dostáváme, abychom byli zdraví. Také jsem se nechal oblbnout a již víc jak půl roku mám velké zdravotní problémy
MMM
9.1.2022 @ 21:04
Pani Pekova ma moji plnou podporu a duveru. Fand im ji uz od listopadu 2019, kdy vsichni ti“kompetentni“schovali hlavy do pisku,anebo odleteli pryc z republiky,ona a team kolem ni, do toho sly s plnou vervou.
Neguš
9.1.2022 @ 22:41
Abyste byla přece jen víc v obraze by bylo třeba sledovat víc zdrojů,ověřovat,porovnávat atd. Dá to dost práce,neskutečně mnoho času,ale vyplatí se to.
Daniel
10.1.2022 @ 20:50
Ale on ten virus zmizel :-) viz vyjadreni Fauciho k nove mutaci „Jedna se o novy vir“ coz doktorka Pekova definovala o dost drive byla za ten samy vyrok oznacena ze dezinformatorku a po Fauciho vyroku se ji nikdo neomluvil.
Pavel Chalupa
10.1.2022 @ 21:23
No ještě štěstí, že vyšly ty předpovědi našich „moudrých“. Jedno očkování, tečka. Druhý, tečka, třetí, tečka, čtvrtý, tečka, pátý, tečka… za koronavirem.
Lenka
25.6.2022 @ 23:54
Pani Martino, musim Vam asi pripomenout ze viry jsou stale z jara a na podzim celozivotne a zaroven mutuji. Jinak tomu za cely nas zivot neni. Pani dr mluvi jen a jen pravdu zajimejte se vire o viry a pochopite. Kdo vi ten vi o cem je rec. Ale to bohuzel nekteri lide nechteji pochopit a radsi utoci. Neni problem poslouchejte jen nase media a nasi vladu. Uvidite sama jak dopadnete, bohuzel. To uz bude pozde.
Neočkovaný
21.12.2021 @ 17:06
Vy jste moc jednoduchá na to aby jste to byla schopna pochopit. Pusťte si NOVU a dál věřte!!!!
Anonym
21.12.2021 @ 17:31
To je vaš nazor ja si zas myslim že to co řika je pravda,stači se podivat po spatku.
Mira
21.12.2021 @ 21:20
Neurážejte nikoho, že je jednoduchý! Vysvětlujte! Diskutujte. Jsem také neocko, ale tohle se mi příčí. Urážením a tím, že někoho ponižujete nic nevyřešíte!!!
Pavel Chalupa
21.12.2021 @ 21:31
Jaké štěstí, že tady máme takto prozíravé jedince schopné odhalit tyto konspirátory, kteří ničemu nerozumí a jen zkoušejí nahlodat důvěru obyvatel v naši vládu, že, Ivano?
Rita Chovancová
23.12.2021 @ 01:17
Dobrý večer, nechajte láskavo pani doktorku na pokoji. Skúste trochu porozmýšľať a prídete a to, že pani doktorka hovorí pravdu. Kto ste Vy a aký máte titul z medicíny, že si dovolíte napísať o pani doktorke takýto komentár?
javet
24.12.2021 @ 10:42
Vývoj vakcíny stál B.G.+ G.S…..a další…..5,6 miliard. Podle Amer. serveru LADBIBLE není ledajaká.Člověk s ní bude mít v těle, dokonce elektronické zařízení v TEKUTÉ PODOBĚ…….Dábelský plán že…./ Matrix Mikr. 22.10.20 /
Ruda Kout
29.12.2021 @ 12:21
Ivanko, přemýšlejte více, paní Peková má pravdu, čtěte komentáře, nevěřte všemu v TV. Proč umírají piloti po „očkování“, když předtím chodili na lékařské prohlídky, byli zdraví. To, že se kvůli tomu omezují lety, snad každý ví.
Bud´te ráda že ještě jsou takoví lékaři jako paní Peková, Dr. Hnízdil a mnoho dalších. Je jich mnohem více než těch „neinformovaných“ či ziskuchtivých nebo vydíraných, jen se jim nedává prostor v médiích. To platí i pro politiky
Ruda Kout
29.12.2021 @ 22:27
Plandemie a Covid je vymyšlen kvůli ovládnutí lidí
https://4ipping.com/2021/06/30/aleksandr-redko/
Nespokojený
29.12.2021 @ 22:58
Vakcína proti covidu neexistuje. Je to jen podvod a byznys, vysvětluje ruský vědec.
https://www.nespokojeny.cz/vakcina-proti-covidu-neexistuje-je-to-jen-podvod-a-byznys-rika-rusky-vedec/
Dana
9.1.2022 @ 19:07
výborně, jsem stejného názoru
Ivana
21.12.2021 @ 10:47
Pořád nad tím sdělením přemýšlím. Chápu, že jsou lidé již otrávení současnou situací. Paní Peková se snaží ale jen zviditelnit a upoutat na sebe za každou cenu. Sděluje nepravdivá tvrzení. Špiní ostatní lékaře a odborníky, podněcuje k rozpolcování. Epidemická situace se historicky opakuje, společnost se s ní musí vypořádat.
Dana
21.12.2021 @ 11:04
Mylite se. Pani Sona Pekova jen ma odvahu mluvit otevrene na plno, jak to doopravdy je a jak jiste vite, neni v tom osamocena, takovych lekaru je cim dal, tim vic…
Ivana
21.12.2021 @ 13:45
Něco ano, něco ne. Virus nezabíjí jen staré a nemocné. Tromboz jistě není po očkování tolik, jak vypráví. Prof. Koziar Vašáková jistě zná pacienty s CoVIDem mnohem lépe než lékař z laboratoře.
Dana
21.12.2021 @ 14:31
No, pani doktorka Pekova se venuje vyhradne tomuto vyzkumu, proto ma takove vedomosti a vi o problemu mnohem vice, nez nejaky obvodak. Pani doktorka Pekova by mela byt ministryne zdravotnictvi, protoze o problemu jmenem covid toho vi hodne a i o tom celosvetovem komplotu ve jmenu prachů.
Andrej
21.12.2021 @ 16:20
Vám už nelze nic vysvětlit,vy jste už přijala roli otroka a na to taky umřete…
Pavel Mynář
22.12.2021 @ 21:24
smrt je přirozená věc a nemyslete že vy před ní utečete a paní taky jednou umře jako každý z lidí ale na 99% to nebude kvůli očkování
Lenka
26.6.2022 @ 00:04
Pane boze nechapu proc stale pisete ze se chce pani dr Pekova zviditelnit?Ona vi o cm mluvi a neni ji jedno co se zde deje na vsech lidech.Ono je hezke rict ze se nekdo musi ockovat kvuli praci a dalsich dosazeni vyhod oproti neocko protoze my jsme nikam nesmeli. Ale az se stane to strasne konec zivota, jak budete chodit do prace a starat se treba o deti? Nad tim jste se treba vubec asi nezamyslela. Bojite se viru ale dat do sebe experimentalni latku , to se nebojite? Zamyslete se treba trochu nad timto.
Simona
21.12.2021 @ 08:50
Nu, co se týče přenášení viru – představitelka CDS v USA otevřeně v CNN News před časem doznala, že očkování v tomto nebrání, očkovaní mohou vir roznášet a zároveň nemít příznaky.
Náš hlavní cíl ať je: nemít strach.
Anonym
21.12.2021 @ 23:14
Pane Andreji,pokud jste inteligentní jako Váš jmenovec,tak Vaší komentaci chápu
Honza
20.12.2021 @ 21:04
Za mě je to jednoznačné. Jsem proti povinnému očkování, ale sám očkovaný jsem. Ať si každý dělá co chce, jestli se naočkuje, či ne. Jsem rád, že Bureš už u kormidla není, že nová vláda (snad) vrátí rozumné opatření (nejlépe už bez nich)
Většina tady píše o tom, že je to byznys, že jsou to rychlokvašky, vakcína nefunguje apod.
1) ano je to byznys, jako brufen, injekce na bolest (třeba u zubaře) a další léky, které tady nikdo neřeší a jaký je to maras :-D
2) rychle udělaná vakcína to je s tím souhlasím, ALE není to rychlokvaška :-D Tyto vakcíny již jsou tady déle a díky vědě a technologiím to trvalo kratší domu. To, že žijeme ve 21. století jen dokládá to, že během cca roku se vyvinula vakcína a začala se vyrábět v miliardách (to před 10-15 lety by bylo sci-fi).
3) vakcína nefuguje? No nefunguje, jak bychom si přáli, není to vakcína jako proti spalničkám, ale to neznamená, že nechrání. Nejsem odborník, ale většina nežádoucích účinkou má Astra Zeneca, kterou některé země i stáhli. Paradox je, že je tím naočkovaná celá Velká Británie :-D ano úmrtí tam byly, ale v malé míře. Neříkám, že i těchto životů není škoda, samozřejmě, že je. Teď jsem nedávno četl článek, že zjistili proč ty tromby vznikají, opravdu úžasné, co věda dokáže.
Na závěr bych napsal, že lidí je na světě jako sraček, což pokud to trošku nevymlátí COVID nebo jiná nemoc, tak se za několik let (10-15 let) vymlátíme navzájem kvůli jídlu, vodě surovinám. V evropě to již pochopili a očkují se. V Itálii, kde 1. vlna byla masakr a v nemocnicích si vybírali, koho zachrání a koho to pochopili a proto je vysoké procento populace proočkováno. Stejně jako Španělsko a Portugalsko a další země.
Já si dám klidně co půl roku vakcínu, což mi zabere hodinu a pak 1 den budu slabý (už se těším na ty komentáře), vakcíně věřím a nevadí mi si nějaké malé množství do sebe dostal a pokud Omikron bude slabší, tak fajn, pokud to tady pokosí, už bych ekonomiku a žádný lockdown nezaváděl. Pochopení jsem měl, když nebyla vakcína, teď už bych se na to vykašlal a fungoval dál. Je mi fuk, pokud na to budou umírat lidé (pokud to nebude má rodina).
V komentářích jsem pochopil, že ti co jsou proti očkování o nikoho blízkého nepřišli a ti co napsali, že na očkování někdo umřel, tak bych rád, kdyby to byla pravda, těch hoaxu o tom, že někdo po očkování umřel byla hromada, ale žádný potvrzený případ nebyl.
Přeji všem pohodové svátky a hlavně zdraví všem :-D
Anonym
20.12.2021 @ 22:50
voda bude problem uz brzi
Honza
22.12.2021 @ 07:29
Dobrý den, také mi přijde, že většina těch,co jsou proti očkovaní, tak neprodělala covid. Bohužel někteří lidé, hlavně ti starší jsou naočkovaní ne vakcínou, ale dezinformacemi. Byla by určitě zajímavá bilance kolik lidí zemřelo na následky vakcinace vs. kolik lidí zemřelo na covid, protože podlehli dezinformacím typu očipování a nešli na vakcínu.
Nespokojený
22.12.2021 @ 18:40
Porovnávat úmrtnost na nemoc s úmrtností na lék proti této nemoci je samo o sobě slušný úlet, že jsme se v úvahách dostali až sem. U léčby platí jako první zásada neškodit. Kromě úmrtnosti u covid injekcí je důležité sledovat nežádoucí účinky, tam vidíme jen ty okamžité nebo krátkodobé, na střednědobé a dlouhodobé si musíme počkat, už teď to ale nevypadá dobře.
Celkem důležitá je informace, že to věděli, a přesto schválili, teď i doporučují pro děti, a chtějí povinné „očkování“. Věřit za této situace schvalovacímu procesu FDA a EMA, může jen blázen.
Ohledně čipů… už jsou na světě: https://cnn.iprima.cz/covid-pasy-pod-kuzi-ve-svedsku-predstavili-ockovaci-cipy-precte-je-kazdy-mobil-53741. Konspirace dnes dělí od reality jen několik měsíců nebo týdnů.
Anonym
20.12.2021 @ 20:57
Kdo neočkováný dostane covid proto že nevěří vakcinám tak až ho dostaneš chcípni
Dana
20.12.2021 @ 21:27
Vy jste ale idiot jak zakokon kaze. Chcipnete do roka a do dne, protoze – prej a bude ti prano a u Vas se to vyplni na 100% Stejne uz davno nezijete, ale prdite do perin hruzou, ze zdechnete co nevidet!
Nespokojený
20.12.2021 @ 21:58
Proč nemáš odvahu se pod svůj „názor“ podepsat?
Dana
21.12.2021 @ 08:50
Nema odvahu se podepsat, aby ho nekdo neproklel. Ja ho proklela stejne za ten jeho komentar. Do roka a do dne bude na pravde bozi, kreten vypatlany, zly, odporny, hnusny. At se to na jeho deckach projevi!
Jana
22.12.2021 @ 09:10
Tak tohle je hnus, nadáváte, ale jste stejná….lidi proberte se! Lidstvo je parazit, který zničil co mohl… ať je to jak chce, každý musí začít od sebe!
Nedělejme život ještě složitější , vzpamatujme se… kolik lidí nasazuje své životy pro druhé, važme si jich. Přeji všem hodně zdraví a sil.
Jana
22.12.2021 @ 09:12
Váš podpis také nevidím….pane nespokojený:-)… musela jsem si rýpnout, promiňte
Nespokojený
22.12.2021 @ 18:53
Obecně tady není žádný problém neuvádět vůbec žádné údaje, jen komentář. Stejně tak se komentáře nemažou, necenzurují apod. Jenom tady už mi to přišlo silně za hranou, a možná poprvé lituji benevolence. Jinak vlastník webu se dá identifikovat poměrně snadno.
shane cheroke
21.12.2021 @ 18:58
:-):-):-):-) zdravim te pokusný králíku.. proč tolik zloby ? že by strch?:-) to je dobre :-) jak si kdo ustele,tak si lehne :-) me ale mevystrasis ani ty,ani nikdo jiny… ja se dokazu divat smrti do oci za vsech okolnosti…. a tohle neni ten pripad..:-) ps. je me 70 a tak me i vytaci, ldyz si nekdo vyplachuje drzou drzku seniorama . do oci by mi to z nich nikdo nerek . :-)
Dana
21.12.2021 @ 19:11
Souhlasim s Vama. Nejaky pablb si bude brat do sve smradlave huby seniory, tak mu preji jen to, co on preje druhym. Doufam, ze ho to bude bolet a az to prijde, ze si vzpomene na sva hnusna slova..
Adam
20.12.2021 @ 14:53
Dobry den pani Pekova. Som rad ze ste konecne pochopili ze tato korona je na zlomenie ludi. Ja osobne si myslim ze je to tiez preto, ale co je dolzeitejsie je to ze preco treba zlomit ludi. Ja osobne si myslim ze j eto kvoli tomu aka je tato civilizacia svojim sposobom zaostala a spotreba neudrzatelna. Nieco v systeme sa musi zmenit, bud znizit spotreba znizenim populacie alebo efektivitou. Podla mna je ale velmi zlozite presvedcit ludi aby sa spravili zodpovedne a preto tento plan zlomenia.
Bobr 65
30.12.2021 @ 19:57
Jsem neočkovaný. Covid jsem prodělal v lednu až únoru 2021( celkem 34 dnů) Dvakrát jsem si nechal zjistit protilátky a prvně jsem měl přes 5000 jednotek ( norma byla 50 a víc. Podruhé stačilo ( asi jiná stupnice) 30 a víc, měl jsem 328. Zatím jsem nenašel, že by někdo řešil to, jak na tom byli ti co jsou v nemocnicích s protilátky?? Všude řeší zda jsou nebo nejsou očkování. Není náhodou účel očkování získání protilátek?? Protože na ně nikdo z vlády nedbá, začínám si též myslet, že účel je to do nás nacpat za každou cenu. Až protilátky mít nebudu, jsem ochoten se naočkovat…. Možná.
Daniel
20.12.2021 @ 13:03
A to si pani Pekova nepolozila otazku, proc vsechny vlady sveta kvuli epidemii delaji tato opatreni vcetne ockovani, vsechny rezimy, demokraticke, nedemokraticke, vsechny zeme tradicni, moderni, bohate chude, s ruznym nabozenstvim, dokonce i vlady, ktere po volbach prejimaji moc, delaji tataz opatreni, ktera delali jejich predchudci? Neni to pani Pekove divne? A kdo by to vsechno ridil?no napada mne ze jedine Panbuh, protoze jinak by se lide na tom nedomluvili…A to jsem ani nezminil, ze v minimalne polovine zemi sveta funguje i opozice….Dalsi vec, ktera me v uvazovani pani Pekove zarazi, je,ze zcela ignoruje ty tisice lidi, kteri zaplavili pri kazde vlne nemocnice po celem svete a dusili se a tisice lidi, kteri na covid v kazde zemi zemreli. Od Ciny, pres Italii, Spanelsko, Ceskou republiku,USA, Latinskou Ameriku,Rusko…
jan mezovsky
21.12.2021 @ 16:19
To je výborná otázka, aj vaša odpoveď, pán Daniel. Hlbšia odpoveď na ňu môže odhaliť aj odlišnosť dôvodov, zámerov a úmyslov rôznych autorov a pôvodcov vírusov a pandémií, no aj a ich planetárnych prisluhovačov a poskokov v rôznych demokratických, a autoritatívnych režimoch. Ku poznaniu pravého pôvodu nových planetárnych technológií a iných závažných udalostí, je predovšetkým treba vziať do úvahy ich neplanetárny, duchovný a pseudoduchovný /negatívny/ pôvod, najmä za posledných tridsať rokov. Tento faktor ale veda a ľudská masa poznať a prijať nemôže. Faktom však je, že 1. ľudstvo dospelo do štádia naplnenia a ukončenia svojho účelu – svojim odklonom od Stvoriteľa a pravej duchovnosti, zobrazilo následky sklonov ku vonkajším hodnotám nepravého života. Túto pozíciu ľudského odklonu geneticky naložili Pseudotvorci ľudstva, ktorí dnes pokračujú aj v potrebnej genetickej zmene smerom ku ukončeniu pôvodného ľudského variantu, a založeniu nového. Toto je pozitívna časť, reprezentovaná pozitívnymi silami, vrátane slobodných jedincov rôznych duchovných úrovní, aj na planéte. Avšak zrkadlovo, túto Stvoriteľom dovolenú stratégiu zneužívajú aj „renegáti“ a ich planetárni poskoci /bolo im dovolené vládnuť ľudstvu takmer 2000 rokov/. Ich moc je lokalizovaná negatívnymi jedincami, a najmä diktátorské vlády. Ich ciele, zámery, úmysly, dôvody a motivácie, sú ale opačné: radi by pokračovali vo svojom ovládaní, manipulácii, zotročovaní a kontrole ľudstva a planetárnych zdrojov do nekonečna. Títo sa dobrovoľne svojej doterajšej moci nikdy nevzdajú. V tomto je medzi nimi – vnútorný – duchovný rozdiel, aj keď používajú navonok podobné nástroje, ich výsledky a kritériá sú neporovnateľné.
jan mezovsky
21.12.2021 @ 16:28
Z vyššie uvedených dôvodov, je aj účinnosť, no najmä obsah a kvalita vakcín iná v pozícii pozitívnej, než negatívnej – agresívnej technologickej vetvy. Čo sa týka očkovaných jedincov, tam rozhoduje ich osobná slobodná pozícia, v ktorej je prítomný Stvoriteľ a Jeho /Jej ochrana.
jan mezovsky
21.12.2021 @ 16:29
Z vyššie uvedených dôvodov, je aj účinnosť, no najmä obsah a kvalita vakcín iná v pozícii pozitívnej, než negatívnej – agresívnej technologickej vetvy. Čo sa týka očkovaných jedincov, tam rozhoduje ich osobná slobodná pozícia, v ktorej je prítomný Stvoriteľ a Jeho /Jej ochrana.
pávek
20.12.2021 @ 12:54
https://prazsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/pekova-soud-janousek-chambon-zdravotni-pojistovny.html
Hana
20.12.2021 @ 21:03
Souhlasim s vami.
Luboš Straka
19.12.2021 @ 18:54
Ta paní musí být hodně nešťastná a má problém. Její bezohlednost je do nebe volající.
Řada lidí je v pohodě bez ohledu na to, jestli jsou nebo nejsou očkování.
Anonym
19.12.2021 @ 19:20
ty jsi neštasný a tečka !!!!
Anonym
19.12.2021 @ 19:21
ne ty jsi debil!!!
Anonym
19.12.2021 @ 19:32
Myslím ,že by jste měl vzít romum do hrsti.Jestly ještě nějaký máte
Nespokojený
19.12.2021 @ 20:30
Ano, Stejně tak jako je v pohodě hodně lidí bez vakcíny. Smysl myšlenky je kde?
Ján
19.12.2021 @ 18:04
Tak skúsim trochu prispieť do debaty. Mal som dvakrát covid a prvýkrát som dostal zabrať silné horúčky a vyčerpaní nebol som schopný zavolať ani do práce ani doktorovi po dvoch dňoch som konečne šiel k doktorovi. Druhý krát som si ju ani nevšimol, mal som asi pol dňa zvýšenú teplotu a inak nič. Nechcem radiť ale mám pocit že už mám vytvorenú imunitu a ďalšej varianty covidu sa nebojím. Očkovať som sa nedal a kým ma pustia do obchodu a do práce ani sa očkovať nedám. Vadí mi že tá očkovacia látka je narýchlo urobená a nieje overená rokmi.
Michal
20.12.2021 @ 11:59
Vakcina je tu už přes 30let a přes 20let pro lidi, stejně jako Korona virusy…. Je mi jedno jestli se lidi očkují nebo ne, ale nenechte se ovládát Hoaxy. Postoj k cele teto situaci si vytvořte dle vlastního uvážení ale pokud chcete argumentovat na jednu či druhou stranu tak používejte fakta.
Michaela
21.12.2021 @ 18:06
Vakciny tady jsou uz roky, ale nevakciny na mRNa principu. To byste si mel asi nejprve zjistit.
Dana
20.12.2021 @ 14:59
Kez by bylo vice lidi tak inteligentnich, jako Vy, pane Jane. Ja se take vyhybam ockovani a covid mam za sebou a je mi 66 let a vubec nejsem stihla. Takze to straseni jejich uz mam u zadele a nedonuti me ani tim, ze by mi zakazali do obchodu. Vse se da objednat pres net. Je to celosvetovy komplot ve jmenu prachu.
Fortress
19.12.2021 @ 18:01
Nech si každý urobí to čo považuje za správne ,je to jednoduché treba len počkať a čas ukáže, kto mal pravdu a čas ten vždy ukáže.
Marcela
19.12.2021 @ 15:21
Mírné onemocnění to rozhodně není, kolegyně (40 let, sportuje) měla hodně těžký průběh, týden nebyla schopná ani dojít na záchod. Největší průšvih je, že se neléčí hned od počátku, a je čím léčit, ale čeká se, jak si s tím organismus sám poradí, a pak už je pozdě.
BAHNHOF
19.12.2021 @ 19:31
Přesně…mě pořád Mudr říkal,že jsem ve 49 mladý a pokud nemám 40 horečky,tak mám brat ibuprofen s paralenem. Po 10 ti dnech mě odvezla rychlá s 65 proc. poškození plic a JIPka to jistila.Měli poslední místo,takže sem měl štěstí, že jsem tady.
Jarda
19.12.2021 @ 09:03
Nejvíc lidí zemřelo na zanedbanou péči a ze strachu z nějaké chřipečky. Vaše dementní myšlení je vzorec, který se hodí těmto zmetkům ve vládě!
Anonym
20.12.2021 @ 11:14
Jan
19.12.2021 @ 08:29
pani mudr. pudr. by som ,,doprial,, pobyt na kovidovom oddelení aspon tyzden aby sa jej restartoval organ ktory sa naziva ,,mozgova kora,, statisice mrtvych po celom svete by s jej nazorom s velkou pravdepodobnostou urcite súhlasily a mozna by jej udelili aj nobelovu cenu za posmrtnost.
Jarda
19.12.2021 @ 09:02
Nejvíc lidí zemřelo na zanedbanou péči a ze strachu z nějaké chřipečky. Vaše dementní myšlení je vzorec, který se hodí těmto zmetkům ve vládě!
Petr
19.12.2021 @ 10:23
Jardo, takové dementní připomínky se nehodí mezi zdravé lidi na tomto webu
Martin
19.12.2021 @ 10:36
A vy věříte těm zmanipulovaným datům? Už se proberte!
Dagmar
19.12.2021 @ 14:17
Pane Jan, prestante urazet lidi, kteri tomu rozumi a lepe se informujte.
Dana
20.12.2021 @ 15:03
Predne zkuste cvicit gramatiku. A navic, znate to porekadlo – prej a bude ti prano?
El.
18.12.2021 @ 23:09
Myslím, že hodně lidí to vidí stejně. Nebo si to nepřipouští a strach je mocnější. Teď, když se děje ta realita, namlouvají si snad ještě víc, že je to dobře, jen aby nemuseli zpytovat svědomí. Absoltní sebezapření. To s námi dokáže systém. Hrůza. Zdravotní sestra, má známá, která natlačila v přesvědčení svou matku ,dřív onkologický pacient, dostala po druhe dávce chvíli na to zánět mozku. Samozřejmě to přičítá jiným okolnostem, nechce cítit vinu, absolutně si nepřipustí pravdu.
Jiří Procházka
18.12.2021 @ 21:45
Medicínské informace aktuálně čerpám primárně od STIKO, které aktualizace pravidelně aktualizují a kde jsou rizika komunikována. Stiko RKI zdůrazňuje potřebu individuálního přístupu! Uvažuji, že bych ty informace z RKI překládal a publikoval v češtině… Co by na to řekla paralelní lékařská komora?
Snažím se maximálně oddělit medicínu, politiku a média. Koronáče jsem se nijak nebál, ale samozřejmě kvůli práci učitele, cestování, společenskému životu a ochraně rodičů vakcínu vítám. Hodně jsem sledoval dění ve Skandinávii a tamí lékaři otevřeně přijímali fakt, že si tím prostě projdou a budou mít pokoj.
Po dvou letech už by snad mělo být jasno, nakolik je vakcína bezpečná doporučení se průběžně mění. Vím, že je to brzy, ale byli jsme svědky experiemtnu na velmi velkém vzorku obyvatel… Osobně jsem po prvních dvou dávkách jsem nevnímal nic a nijak jsem ani neodpočíval nebo tak… Podezření na vedlejší účinky jsou hlášeny mj. na SUKL, ale nevím, jak se s tím pak dál pracuje. V rozhovoru se paní dokrotka zmiňuje vliv na imunitní systém, ale není tam odkaz na nějaký spolehlivý zdroj. Odkazovat na uložto není moc dobrá rada, laici kvalitní zdroje těžko rozliší od nekvalitních… Píše o tom STIKO? Označovat České Elfy za partu hajzlů je opravdu hodně troufalé a myslím, že je to dost mimo.
Co se týče původu viru mě zaujalo tvrzení paní doktorky Pekové, že mohl být vytvořen laboratorně a sleduji tuto vyšetřovací linku: https://www.politifact.com/article/2021/oct/28/ask-politifact-what-does-nih-letter-say-about-gain/ – bohužel není jisté, jestli je reálný zájem USA vyšetřování dotáhnout do konce, protože jsou v tom namočené taky. Nikde se o tom ani nepíše…
Nejsem zastánce myšlenky žádné konspirační teorie nebo vidiny nějakých odměn. Za vším vidím jen lidskou blbost… Jediný zisk z toho mohou mít firmy, které vyvinuly nebo předprodaly vakcíny. Odkazy na „velkého šéfa“ prostě nechápu, co si pod tím představujete. Veškeré problémy vlád a institucí jsou jen důsledkem neshopnosti řešit obdobnou situaci. Jak říkáte, mnohá neschopnost vyplývá z osobní zbabělosti a zkostnatělosti systému… Na to žádného velkého šéfa nepotřebujete… Kdo by čekal nějaké zázraky od vlády Babiše? Např. nařízení o nošení roušek venku bylo i v rozporu s doporučeními WHO… Nechápu na základě čeho to kdo vydal… Nosil jsem v kapse prohlášení pro policii s vysvětlením, proč to odmítám respektovat při vzdálenosti větší než 1 m od dalších lidí a místo domácího vězení jsem chodil běhat do parku… Po té první „mediální“ vlně mě opravdu mile překvapilo, že očkování bude dobrovolné. Jenže jsem očekával, že to bude na základě pravidelně aktualizovaných medicínckých informací ala STIKO RKI a ne na základě mediální propagandy. Vůbec jsem nečekal to rozdělování lidí na očkované a neočkované, které se ovšem razí v mnoha zemních a nejen u nás. Nechápu, jak je možné očkování považovat za prokázání bezinfekčnosti a neuznávat test. To je fakt šílenost, ale čistě politická. Tohle nemá oporu v medincíně ani v logice, takže to musí být právně napadnutelné. V Německu už vás nepustí ani do obchoďáku, pokud tam platí podmínky 2G. Vlády se drží jednoduchého cíle maximální proočkovanosti, což je samozřejmě diskutabilní. Obávám se, že jediný důvod je právě to, že je jednoduchý. Mají nakoupené vakcíny a stále se bojí zahlcení nemocnic. Uvidíme co na to pan Omicron.
Také myslím, že je není možné čerpat informace pouze z českých zdrojů. Bohužel, ten kdo si to pravděpodobně nepřebere je část rizikové skupiny 60+, tedy ti, pro koho je ta vakcína skutečně důležitá, takže za to zaplatí.
Dalším vedlejším efektem pandemické situace je důraz na datovou žurnalistiku a otevřená data.
Revoluce v lékařské komunitě je rozhodně vítaný vedlejší účinek současné situace, přeji hodně zdaru!
Ivana Kratochvilova
18.12.2021 @ 20:34
To je strašný co ta pani povídá nesouhlasím vůbec v ničem. Já jsem dostala KOVID a byla to hrůza , syn 38 se dostal do nemocnice , nemohl dýchat , umřela mi kamarádka 57 let strýc . Nechápu lidi co se nenechají očkovat , je to jejich volba , ta pani mele takové nesmysly , strašné!!!!! Je mi z toho smutno hrůza co říká Vůbec nechápu co říká , nerozumím , keci , keci , keci, omlouvám se ale je úplně mimo realitu
Anonym
18.12.2021 @ 22:23
Souhlasím s Vámi!!!
Alena
19.12.2021 @ 10:56
Nesmysl.Neni lecba,chapete!!!!Umrela na covid,blabol.Prevence,vitaminy nic.Jak nemuzete souhlasit z takovou kapacitou,tak tk vam neni pomoci!
JA
19.12.2021 @ 01:18
Me umrel zdravy kolega , 55 let. Pani doktorka je uz mimo realitu a zrejme ted sleduje jen ty svoje popularni ‚socialni site‘, kdy ji fanousci vseho druhu utvrzuji v jejich predstavach. Co hlasa je vyslovene nebezpecne, ba paranoidni. V tomto rozhovoru zasla uz svymi vypady za hranici slusnosti a jen odkryla svoji nesmirnou sebestrednost.
Kobmi
30.12.2021 @ 16:52
Vždyť ona to dělá jen pro sebe tak si ji lidi všimli no a co za mě blbka
Dana
30.12.2021 @ 16:59
Kdyz byl zdravy, tak proc umrel? Dal si tri davky? Jeho volba.
linda
19.12.2021 @ 10:41
Nejspíš máte špatnou genetiku nebo špatný životní styl v rodině nebo své sociální bublině. S tím prvním moc neuděláte, s tím druhým ano.
V mé rodině Covid měla většina a nikdo na něj neumřel, ani nebyl v nemocnici včetně mé 80leté matky. Tchán ho v 85 letech v nemocnici dostal, když tam byl s jiným zdravotním problémem; vrátil se z nemocnice v pořádku. A naopak – jedna příbuzná zemřela po covid očkování 14 dní na plicní embolii. Suma sumárum: lidi neposlouchejte propagandistické pindy, že zrovna vy budete to 1%, co na to jistojistě pojde a zrovna vy nakazíte xx stařešinů a budete příčinou jejich smrti. Sledujte pozorně svoje okolí, co to s kým dělá – to je vaše realita. Ne bludy zaplacené ČT a Seznamu. A makejte na své přirozené imunitě ( to je dar od Boha).
Probuzeným nazdar a paní doktorce Pekové velký dík.
PS: A taky sledujte, jak se nám média bezostyšně vysmívají. Na demonstraci policie pořvává na dodržení opatření – na lidi pohybující se venku.
V uzavřených místnostech se odcházející vláda dobře baví na večírku bez rozestupů a roušek – tu si natahují, jen když jdou mluvit na kameru. Ve Stardance zarouškované hlediště, jinak soutěžící, porota, moderátoři v blízkém kontaktu bez roušek.
Fakt myslíte, že je to tak nebezpečné, když to mají výše zmínění neorouškovaní tak na háku?
Používat hlavu prosím.
JA
19.12.2021 @ 13:42
Budte vdecna zminemu Bohu, ze jste to v rodine ustali a nebudte zbytecne arogantni na ty, ktere to postihlo. Priste to muze byt naopak. Jestli se citite probuzena jen proto, ze vidite pouze stripek reality a povazujete svoji omezenou vidinu za pravdu, tak ano – nazdar. Nebo spis – no nazdar.
Jana
20.12.2021 @ 07:25
s paní Lindou nelze než souhlasit. Jsem po středně těžkém covidu a jako hlavní problém lidí, kteří skončí v nemocnici je to, že lékaři v první linii neléčí. Po telefonu vám řeknou berte paralen a uvařte si čaj. Virus je tak moc nakažlivý, že z mé rodiny jej kromě mě nedostal nikdo. Kdybych se neléčila léky, které jsem si pro případ covidu sehnala, skončila bych v nemocnici taky
linda
20.12.2021 @ 17:15
Tady něco k tomu neléčení : https://nastub.cz/w/4JKhB1Z4Ypv8D2g9gRK7i4?start=9m20s
Dana
20.12.2021 @ 18:16
Souhlasim s pani doktorkou a smekam pred jeji odvahou a moudrosti. Lide bdete…
linda
20.12.2021 @ 12:05
Jestli můj komentář berete jako aroganci, no tak nazdar. Snad se proberete dřív, než bude pozdě. Je mi velmi líto všech, kdo se ve své vyděšenosti nechal zblbnout do vakcinace. A hlavně těch ( mám je ve svém okolí), co přežili špatný kovid/ což jim muselo dát protilátky/ a pak šli kvůli strachu z něj do vakcinace.
Je jedno, co si myslíte vy anebo já. Čas ukáže, kde je pravda. Snad to neublíží příliš mnoha lidem. Strach je ďáblův nástroj pro manipulaci.
Jinak, ohledně pokusných vakcín je to jako s návnadou pro potkany. Člověk i potkan jsou inteligentní bytosti. Návnada nemůže být takový jed, aby zabíjel velmi krátce po požití. Zemřeli by první a ostatní by odmítli, pochopili by, že to není dobro, ale zlo. Fakt si lidi myslí, že pokud je vakcína neskolí do druhého dne, vše je ok? Podceňují inteligenci výrobce. Každý ať si vybere. Jsem z těch velmi nedůvěřivých „potkanů“. Hezké Vánoce a zbavte se strachu. Uvidíte jasněji…
Ja
20.12.2021 @ 17:56
Opetovne – I vam hezke vanoce a Vy se zbavte strachu z vakciny. Va
Dnes zemrel kolega na covid. Uveril nesmyslum a nenechal se ockovat. A jeho ma pani dr Pekova a ji podobni na svedomi.
Nespokojený
20.12.2021 @ 18:03
Překvapivě lidé umírali, umírají a budou umírat. S covidem i na vakcínu. S covidem je současná úmrtnost 0,27%. Jestli to je smrtelně nebezpečná nemoc, která má zlikvidovat lidstvo, ať si posoudí každý sám.
Honza
22.12.2021 @ 08:31
Strach z covidu, strach z vakcíny, strach z nového. Strach ze smrti. Každý se svým způsobem bojí. Přeji Vám zdraví.
Mira
21.12.2021 @ 23:23
Prokazatelně po očkování zemřela sestra mého trenéra, spolužačka, spolupracovník, který zemřel 2 dny po 3. dávce, 3 lidi v mém okolí dostali zánět srdečního svalu. Moji očkovaní spolupracovníci roznesli opakovaně kovid po pracovišti tak, že jsme byli 2 krát v karanténě. Takže co ty výhody vakcín????
Lenka
26.6.2022 @ 00:07
Pani Martino, musim Vam asi pripomenout ze viry jsou stale z jara a na podzim celozivotne a zaroven mutuji. Jinak tomu za cely nas zivot neni. Pani dr mluvi jen a jen pravdu zajimejte se vire o viry a pochopite. Kdo vi ten vi o cem je rec. Ale to bohuzel nekteri lide nechteji pochopit a radsi utoci. Neni problem poslouchejte jen nase media a nasi vladu. Uvidite sama jak dopadnete, bohuzel. To uz bude pozde.
Dana
26.6.2022 @ 10:28
Ja prestala sledovat TV a Seznam Novinky a vubec nase zaprodana media hned, jak jsem si zjistila pravdu na jinych webech, zahranicnich webech, patrala, zjistovala, premyslela, konfrontovala sva zjiseni. A prestala sledovat NASE media. To same nyni s UK. Lzi, lzi, lzi, kam se clovek podiva…
Samé Dezinformace
18.12.2021 @ 15:50
Škoda, že dezinformace nejsou trestné (doufám, že jednou budou), jinak by tu každý nepsal takové hovadiny a lidé by nevěřili blbostem, které se tu i jinde píšou…
Nespokojený
18.12.2021 @ 15:54
Dezinformace… a trestné říkáš… co uděláme s těmi vládními a od jejich „odborníků“?
https://www.nespokojeny.cz/vcerejsi-dezinformace-jsou-dnesni-skutecnost-jak-sel-cas/
SD
18.12.2021 @ 15:59
Tak vláda Babiše už je pryč, tak snad bude od nich pokoj :D
Nespokojený
18.12.2021 @ 16:07
To vůbec není o Burešovi. Stačí se podívat na vyjádření Válka nebo jeho současného „odborníka“ Chlíbka.
SD
18.12.2021 @ 16:00
A navíc… jak mi zaručíte, že zrovna zprávy, které zde uvádíte jsou pravdivé?
Nespokojený
18.12.2021 @ 16:09
Nemám v úmyslu někomu něco zaručovat. Každý může používat mozek a udělat si názor sám…
Zdenka
19.12.2021 @ 12:20
Naprosto s vami souhlasim, kdyz dezinformace budou tresntne tak ti politici a farmaceuti skonci v kriminale.
Marcela
18.12.2021 @ 21:15
Na pckovani se vyptavaji na nemoci, na alergie, na leky. A aplikuji zdravotni sestricky – jen 2 ze lzi pani doktorky.
Iriss
19.12.2021 @ 19:13
Na všude se tak očkuje! Jinak očkování provádí lékař a ne sestra!
Korsičan
20.12.2021 @ 09:31
A na nádraží v Praze očkovali lékaři? Jste si jistá? Určitě znali i Váš zdravotní stav, že?
Dagmar Tuckova
18.12.2021 @ 12:55
Naprosto s pani doktorkou souhlasim od sameho zacatku.
Uvedomujete si nekdo,jak je klidna,spokojena usmevava,na rozdil od ostatnich,ustaranych,zamracenych,ustrasenych,vzteklych lidi?
Z ni ta pohoda ,vyrovnanost a klid vyzaruje.Ja osobne se drzim” sve” tyce,nehodlam se ji pustit-snad se nekdo prida.
Jen tak dal,pani doktorko❤️
Nekdo prede mnou psal,ze by mela byt ministryni zdravotnictvi-nedovedu si predstavit nikoho lepsiho
Anonym
18.12.2021 @ 15:12
Souhlasím.Škoda jen,že není takových odborníku víc co se nebojí.Ale je to tak jak říká p.doktorka koho chléb jíš toho píseň zpívej.Jde tu o velké prachy nic víc.Strach napáchá velké škody a lidi to nevnímají raději si nechají napíchat sračky…Držím palce paní Soňo…..
Klara
18.12.2021 @ 21:29
Milá Dášenko, blázni bývají spokojení. Lidé mimo realitu jsou taktéž šťastní lidé. Na slinty nikdy nereaguju, ale Vaše odpověď mě pobavila. Tak se držte a hlavně Vám přeji, abyste se nedostala na JIP a v horším případě na UPV, protože až do Vás co hodinu naperou 150 ml koktejlu analgetik, antibiotik a anestetik atd….už takový pozitivní úsměv a otimismus rozhodně mít nebudete.
Dana
20.12.2021 @ 18:23
Ted uz vim proc, kdyz mi maminka jako male nadavala, tak mi rikala ty klaro jedna. To bude asi nomen – omen, ze?
Nikolka
18.12.2021 @ 21:41
Paní doktorka je sice klidná a usměvavá,ale jde o to,zda něco nezobe“.Podle jejího článku mě to tak připadá.Jen v ČR přes 30 tis. mrtvých s Covidem,nebo že by po vakcinaci???
Jana
20.12.2021 @ 07:28
zřejmě jste paní doktorku nepochopila… jste vystrašená.. to vám nevadí, že u tak nebezpečného viru se po ulicích válí poprskané roušky a respirátory?
Lenka
26.6.2022 @ 00:16
Nikolko, vzdy se bere v potaz kolik dalsich nemoci ma clovek ktery chytil covid. Jak je stary jakou ma imunitu. Toto jsou dulezite aspekty. Znam jiz dost lidi po vakcinaci problemy.Mrtvice. Viru se bojite a nezname latky kterou aplikujete do tela se nebojite.?ja treba jo nikdy bych se neocko a je mi 63 let. Hezky den
Dana
26.6.2022 @ 10:23
Naprosto s Vama souhlasim, p. Lenko. Me je 67, manzelovi 75, on lehce obezni, cukrovka 2, presto jsme se ockovat nedali. V prosinci jsme prodelali oba covid, to byla jeste Delta. Manzel mel tezsi prubeh, ale do nemocnice jsem ho nedala ani za nic. Brali jsme Groprinosin. Ma obvodni lekarka mi rekla – dobre, kdyz ho mate, tak uzivejte 3x denne. Sehnala jsem si ho z PL. Dnes ani nevime, ze nejaky covid byl. Ja za tyden, manzel za 14 dnu v poradku. Me kamaradky ockovane, mladsi nez ja o par let, obe zemrely v nemocnici na nasledky covidu. Mozna by zemrely i bez ockovani, tezko rict…
Dagmar Tuckova
18.12.2021 @ 12:53
Naprosto s pani doktorkou souhlasim od sameho zacatku.
Uvedomujete si nekdo,jak je klidna,spokojena usmevava,na rozdil od ostatnich,ustaranych,zamracenych,ustrasenych,vzteklych lidi?
Z ni ta pohoda ,vyrovnanost a klid vyzaruje.Ja osobne se drzim” sve” tyce,nehodlam se ji pustit-snad se nekdo prida.
Jen tak dal,pani doktorko❤️
Inka Sedlakova
18.12.2021 @ 14:20
Paní doktorka, nerikala jste, ze covid zmizí už do léta 2020???? Ze jeden coronavir kryje druhy? Ze ten, kdo má rýmu, nechyti covid? Nenakecala jste toho už docela dost????
Ľuba Hrivňáková
18.12.2021 @ 23:01
Ona neklamala. Pôvodný wuhanský vírus spôsobujúci COVID tu dávno nie je. Keby sa nezačalo v decembri 2020 očkovať v prebiehajúcej vlne ochorenia možno by sme mali dnes pokoj. Tým, že sa očkovalo a očkuje v prebiehajúcich vlnách vznikajú a budú vznikať nové a nové mutácie.
Eva
19.12.2021 @ 11:10
očkování nemá vliv na mutace, jen tak mimochodem
Hana Krejci
19.12.2021 @ 00:09
Pohoda a spokojenost muze vyzarovat pouze z nekoho kdo nechce znat fakta nebo je naprosty ignorant a vidi timto jak zvecnit sve jmeno. Fakta? Staci se podivat na cisla statistickeho uradu , ktery politicky neni a neobvykle vysoke cislo zemrelych. Znam dost lidi s titulem Mudr., kteri zero na chytrosti neoplyvaji!
Hana Krejci
19.12.2021 @ 00:10
Pohoda a spokojenost muze vyzarovat pouze z nekoho kdo nechce znat fakta nebo je naprosty ignorant a vidi timto jak zvecnit sve jmeno. Fakta? Staci se podivat na cisla statistickeho uradu , ktery politicky neni a neobvykle vysoke cislo zemrelych. Znam dost lidi s titulem Mudr., kteri zrovna chytrosti neoplyvaji!
Pavel
18.12.2021 @ 02:23
Je přece nad slunce jasné, že od začátku jde jen o strach a o peníze. Náš strach a jejich peníze, chápete?
Anonym
18.12.2021 @ 08:07
Priama úmera.Čím viac strachu tým viac peňazí.
Standa
17.12.2021 @ 22:36
Vážená paní dr.Peková,moc a moc opětuji velké díky za Vaši statečnost a svatou Boží pravdu!!!Vzpomínám na poslance /bývalého/pana Mejstříka který citoval slova z Bible …nebude-li Hospodin stavěti nadarmo usilují TI,kteří chtějí STAVĚT – !!!!!!!!!!!!!!!!!! ale kdo se PONÍŽÍ nemusí se BÁT /strachovat ani NWO -pořádku!!!/
Janette
17.12.2021 @ 22:29
Spěte dál ! Hrůza je to, co vláda dělá ! Peková říká jen pravdu.
Atllanta
18.12.2021 @ 21:46
Je to těžké asi pro každého, zejména věřit se nedá nikomu vše je nutné vidět že dvou stran ,zprvu jsem věřila, že má asi pravdu , ale ne 100% to nikdo mnohokrát nevyšli predikce zejména o mutací delta a nudlemi u nosu tehdy se tu paní doktorka i omluvila ano mýlit se je lidské proto je nutné vyslechnout vícero názorů a zejména pak je jisté, že lidé by se měli sami rozhodnouti čemu věří a čemu ne ,nikdy neškodí pokora rozhodně se ztotoznuji s názorem ohledně děti ,ale je též třeba přihlédnout do počátku,kde byla paní Pekova v počátku, když se lidé mohli pominout jen,aby měli vakcínu Pfizer a proč paní Pekova je stíhána že zpronevěry? Proč měla potřebu snažit se prosadit v politice? Jistě má v mnohém patrně pravdu a co když se ukáže, že tu pravdu nemá? Každý normální člověk si utváří názor a bezpochyby se potýká celý svět s tímto svinstvem ale v podtextu se paní doktorka chová zrovna jako všichni , protože ti co se již nechali či nechají očkovat se budou bát zrovna tak jako nenaockovani a ať se na mně nikdo nezlobí pravdu neřekne vůbec nikdo proto je dobré informace sledovat a pozorovat zejména styl jakým jsou napsány a hlavně skutečně přemýšlet a nevěřit všemu co prohlásí MESES,ale ani Mudr Pekova protože ani jeden neni guru národa . Zkrátka čas ukáže víc a pokud my lidé budeme takto naslouchat jen tomu čemu chceme věřit též je to cesta do pekel
Janette
17.12.2021 @ 22:21
Peková má pravdu.
Anonym
17.12.2021 @ 22:12
Mě se po očkování zvětšil penis.
Anonym
17.12.2021 @ 23:05
Ostatní si to píchli do ramene….
Anonym
18.12.2021 @ 09:37
Anonym
17.12.2021 @ 23:55
to je normalni srazi krev
Rostislav Lussier
17.12.2021 @ 22:07
Skvěle paní doktorko, jen já se obávám toho, že tento vlak, který nás všechny veze do zemí nesvobody, se bude jen těžko zastavovat.
Politikům se líbí, jak prostí lidé poslouchají, chodí se tečkovat, kdy se jim řekne, dodržují nesmyslná protiprávní opatření a vyhlášky – jako ochočená štěňátka – a to vše za pomoci nenásilného faktoru strachu a zastrašování.
Bohužel budoucnost nevidím tak optimisticky jako Vy, ale moc bych si to přál.
Děkuji za Váš boj!
Hana Šímová
19.12.2021 @ 07:35
Děkuji Vám za Vaše vyjádření, se kterým souzním.
I to, co jste napsal, má optimistický podtext : už jenom v tom, že jste pochopil celou podstatu „covidového běsnění“a zveřejnil svůj názor..A to pochopení dalších lidí je začátkem cesty k lepšímu…
Hezké dny.
Miloslav
17.12.2021 @ 19:20
Dobrý den , mám dotaz . Moje příbuzná která má cukrovku a její přes 70 let , dostala covid a má oboustranný zápal plic . Jak ti to lidé se tomu mají bránit?
Klára
18.12.2021 @ 07:41
Nijak, umře. Má smůlu, podlehla dezinformacím. Snad vás to probere.
Hana.krejci@comcast. net
19.12.2021 @ 00:15
Josef
18.12.2021 @ 12:47
V nemocnici fungují dobře kortikoidy …
Hana.krejci@comcast.net
19.12.2021 @ 00:18
Chce to vyskocit z vlaku
petr
19.12.2021 @ 02:35
držím moc palce, zápal plic je těžké onemocnění, snad zaberou antibiotika
Vlaďka
17.12.2021 @ 16:35
koncentrační tábor, dobytčák….co slovo, to nějaké obludné strašení. Co tím tato osoba sleduje? Hrůza.
Ja
17.12.2021 @ 19:21
Presne tak..ztracim.zbytky respektu. Tento rozhovor odhalil vsechno skryte.
Mirka
18.12.2021 @ 07:22
Jste prostě skvělá. Bojovnice za pravdu. Vážím si Vás, co pro nás obyčejný lidičky děláte.
Janka Schmidt
17.12.2021 @ 19:56
Nič len hovorí pravdu
Lubos
17.12.2021 @ 21:22
len pravdu
Iriss
19.12.2021 @ 19:16
Na všude se tak očkuje! Jinak očkování provádí lékař a ne sestra!
Nespokojený
19.12.2021 @ 20:28
Jenom drobná technická… kde ty lékaře do očko center v nákupácích a nádražích vzali, když je jich tak málo i v nemocnicích?
Anastazia
17.12.2021 @ 21:34
Hrúza ste vy zaslepený´´´ !!! Zobuďte sa !!!
Janette
17.12.2021 @ 22:28
Spěte dál ! Hrůza je to, co vláda dělá ! Peková říká jen pravdu.
Anonym
18.12.2021 @ 14:31
Miska
18.12.2021 @ 05:56
Poslem Vam.video ako su zdravi ludia v Australii umiestneni v domcekoch, nesmu prekrocit zltu ciaru na schodoch domceka a chodia okolo nich pomaly v skafandroch?
Anonym
18.12.2021 @ 07:50
Bože takto si vymýšľať karma zdarma pride
Vít Albrecht
18.12.2021 @ 11:32
Pošli
George
18.12.2021 @ 16:34
Posli
Dr.Sládek
18.12.2021 @ 09:49
Říká pravdu kterou tupouni nevidí nebo pro svoji pohodlnost nechtějí vidět kapišto?
Zdeněk
17.12.2021 @ 16:01
Paní Peková je člověk od Pána Boha! A měla by být prezident ❤
RCar
17.12.2021 @ 15:11
Myslim ze tahle pani jednou bude mit sochu nekde na namesti. A hluboce smekam za odvahu postavit se kovid mafii.
Erik
17.12.2021 @ 18:21
Aj na Slovensku bude mať sochu.
Ladislava Pavlasová
17.12.2021 @ 15:06
Skvělá slova, paní doktorko. Děkuji. Nejdůležitější v dnešní době je umět si uhájit svůj postoj. Mám svůj názor a za tím si stojím! Pokud to nedovedu, tak jak moc jsem ještě člověkem? Znám spoustu lidí, co se nechají snadno ovlivnit. Většina jich je očkovaná, protože to pro ně bylo pohodlnější. Nemuseli obhajovat svůj postoj. Pokud jde o lékaře, tak se ve většině případů nedivím, že mají problém prohlédnout tu špinavou hru, kterou s nimi sehrály vlády a farmaceutický průmysl. Těžko se totiž věří tomu, že vás podrazí někdo, kdo profituje z vaší práce a je na ní závislý.
Zdeněk
17.12.2021 @ 15:59
Paní Peková je člověk od Pána Boha! A měla by být prezident ❤
petr komínek
17.12.2021 @ 13:04
super konečně někdo normalní
Karel
17.12.2021 @ 12:49
Moc fandím dr.Pekové a obdivuji její odvahu.
Hanka
17.12.2021 @ 12:37
Super, souhlasím s Vámi
mirka
17.12.2021 @ 12:19
Jěště jsem neslyšela ,že by očkovaný nadával neočkovanému ,
ale neočkovaní nadávají neustále očkovaným a to dost sprostě
a vy je v tom podporujete
Hanka
17.12.2021 @ 12:28
Tak to u nás v práci slyšíme neustále od očkovaných, jak je vše vina těch, kteří jsou bez tečky a že jediné úplným proočkovanim populace bude vyřešeno. Takže ty výpady jsou ze stran očkovaných. Pracuji ve zdravotnictví.
Ľuba Hrivňáková
18.12.2021 @ 23:10
Ja so neočkovaná a denne mi nadáva naša vláda a viní ma ako nezodpovednú za všetky problémy v republike. Moji známi, ktorí sú zaočkovaní sa so mnou skoro nerozprávajú. Ja som zaočkovanému nikdy nepovedala ani pol zlého slova. V podstate ma ani nezaujíma, či je niekto oškovaný, ale mám skúsenosť, že očkovaný sa o túto skutočnosť zaujímajú a keď poviem, že nie, ich reakcia je: „Preboha, ty si fakt debil“.
Ivas
17.12.2021 @ 15:06
blbost, ja jsem jako neockovana zticha ale prvni co udela doktor kdyz jsem k nemu prisla – jste ockovana? a proc nejste ockovana chcete nas vsechny zabit? byl hnusnej ze tu tecku by mel dostat on mezi oci …
to co neni bude
17.12.2021 @ 21:35
hm škoda že tohle si nedovolí říci najké doktor mi :) sice bych se pak tahal po soudech ale takový blb by už ze zemně nevstal !
Anonym
20.12.2021 @ 10:39
Pekova je krava
Ivuška Beruška
24.12.2021 @ 02:19
Tohle je přesně ono Anonym ty nemáš ani jméno? Ne já vím jak se jmenuješ Poseroutka a Zbabělec. A příjmení máš asi Pokakánek. Jen člověk tvého charakteru umí říkat ženě navíc skvělé a inteligentní vulgární slova. Víš, asi ti anonymně nedochází, že co říkáš o druhých říkáš o sobě.Jo závist, že je někdo odvážnější než ty. Máš závist a bojíš se.Tak anonyme, dělej s tím něco. Poradím ti, zjisti si vše co se děje, ale dej pozor aby sis nenadělal do kalhotek.
Anonym
17.12.2021 @ 17:59
Ano , přesně řečeno. Neočkovaní se pořád nechávají slyšet . A pokud se nepletu , tak paní Peková prohlásila před rokem , že virus do vánoc zmizí . Budou tady druhé vánoce a je tu stále . Paní Peková moc dobře ví ,proč dává takové informace ….
Pavel Zikan
17.12.2021 @ 22:43
Anonyme jste hloupý/á
To je jedno
18.12.2021 @ 14:30
Trestně stihaná Peková s Janouškem za milionové podvody hledá cestu jak s toho ven že jí ale věříte co? ,,,,,
Stáňa
17.12.2021 @ 23:56
A vláda nevěští z křišťálové koule bludy už dva roky? To Vám nevadí, že se žádná tečka nekoná? To je daleko horší. Chtělo by to konečně používat vlastní rozum a ne věřit vládě.
Radek
18.12.2021 @ 08:53
No on by zmizel, pokud by zmizela i veškerá média.
vankr
18.12.2021 @ 09:46
Paní Peková trpí duševní poruchou, omluvte ji.
Michaela
17.12.2021 @ 18:43
omyl….je to naopak!!!! očkovaní si myslí,že jsou nadlidé….já sama neočko čelím jako sestra nadávkám od očko pacientů !!! vůbec je nezajímá,že jsem denně testovaná čili zdravá……oni si myslí,že když mají 3 tečku,tak že jsou nesmrtelní!!!
Jama
17.12.2021 @ 19:02
Já jsem dostala velké kázání od strýce s výhrůžkou že když se nenechám očkovat tak se nebudeme scházet. On je očkovaný tudíž je teoreticky chráněný proti těžkému průběhu. Já se testuji každý týden. Děje se to i v rodinách. Holt když se chce stranit od rodiny jeho volba.
Věra Semerádová
17.12.2021 @ 23:59
Myslím,že i to testování je nanic.Je 100%?Není.A není ani 70%.Takže ti,co se neustále očkují,je to dost nepřesné,očkovaní zase mohou údajný vir přenášet,atd.Takže říkat,jak je bezpečné testování a očkování je pěkná blbost.
Michala
17.12.2021 @ 19:39
Myslím, že se dost pletete. Jako neočkovaná to slyším dnes a denně jak útočí proti nám.
Anonym
18.12.2021 @ 00:17
ilide neroumim problemu ,potkavam se s vama a nevim kdo je ockovany ,je to kazdeho privatni vec o ktere nikomu nejsem povinen rikat , vim ale ze tim ze jsem v duchodu to je jednodusi .Michaelko preji vsem lidem dobre vule hodne zdravi
Elenka El
17.12.2021 @ 20:03
Stačí, že si očkování kolegové odsedávají co nejdál, aby se od neočkovaných nenakazili .Tak jaká křivda Všichni jsme na jedné lodi a úplně všichni se potápíme Vzpamatuje se ,hledejte informace z více zdrojů Všem jde o život Způsob já na bráchu- brácha na mě konec uspíší.Nebo se semkneme a společně se zachráníte
Svatka
18.12.2021 @ 10:48
Nesouhlasím, pracuji ve zdravotnictví, v místě, kde se s tou nemocí pravidelně potkávám, neustále slyším, že každý musí být plně očkovaný, a kdo není, toho by tam nejraději odtáhli za rukáv, rozbíjí to vztahy v kolektivech i v rodinách, jsem toho přímým svědkem, bezva kolektiv se změnil v afektovaný a třaskavý a (jelikož se zatím jako jediná očkovaní bráním) v poslední době se zavírají dveře a šeptá se v mojí přítomnosti, když dříve jsme se bavily naprosto o všem. Třetí dávka je téměř modla, už aby to vyšlo časově a mohla by už ta dotyčná jít. Sice nevadí, že se po každé několik dní kroutily, případně byly doma, teď si jedna už domlouvá neschopenku, až bude po aplikaci. Já jsem po prodělání téměř 2 roky, stále mám protilátky, jsem s těmi nemocnými v kontaktu, zjistili mi poruchu srážlivosti krve (prarodiče, otec moji sourozenci zemřeli v 50+ na infarkty, embolie maminka je po mozkové), bojí se mě uspat a zrušili mi plánovanou operaci pohybového aparátu, museli by mě ředit krev, a to by se mohly rozjet zase žal. vředy, takže se toho bojí. Ale na očkování mě tlačí, však naředíme a píchnem, za 3 týdny znovu a za pár měsíců znovu a pak … kolikrát ještě?…, jak dlouho?…kolik toho to tělo musí vydržet?…jak je možné, že operaci zrušili, raději mě zatím dali intenzivní rhb, ale na očkování mě ředit můžou? Invalidní důchod se nedává, přesto, že mě odborní lékaři jako invalidní vyhodnotili, dostala jsem pouze „zdravotní znevýhodnění“. Prací ve zdravotnictví jsem si zničila zdraví, z milosti mě nechali pracovat tam, kde teď pracuji, ale toto místo budu muset opustit, protože očkování je pro mě větší hrozba než je ta nemoc. Kdo mě po 50tce dá práci? Jak je možné, že se zdravotní stav popírá a musí se řídit nějakou pavyhláškou a očkuje se na nádraží bez doporučení lékaře, který zná váš zdravotní stav? Jak je možné, že vás nějaká vyhláška nutí podstoupit krok, který evidentně povede k poškození vašeho zdraví? Jak je možné, že je kontraindikace pouze alergie na látku ve vakcíně, když tyto alergie jsou tak vzácné, že snad ani na světě takový člověk není? Vraťme lidem právo rozhodovat se o svém zdraví a lékařům povinnost se starat o nemocné a nenuťme je léčit podle nesmyslné vyhlášky a uklidní se i vztahy mezi lidmi.
Anonym
18.12.2021 @ 19:08
Skvěle napsané !
Dana
20.12.2021 @ 21:09
Skvele napsane, jste uzasna, stejne jako pani doktorka Pekova.
Antonie Nikol Suchanova
17.12.2021 @ 11:54
Paní Peková, jste skvělá a já vám moc fandím. Vlastně fandím nám všem, co nepodlehli.❤️
Hanka
17.12.2021 @ 12:10
MUDr. Soňa Peková, Ph.D. je přímá žena a ví o čem mluví .
Květa
17.12.2021 @ 12:44
Nadávají, jelikož očkování se chovají nezodpovědné, nic nedodržují a jsou agresivní, pokud je někdo upozorní, že by měli nosit respiratory a dodržovat rozestupy a pokud mají respirační problémy, ať se testují, a pokud se setkají s nakaženým, měli by jít do karantény. Neboť mohou nákazu nekontrolovatelne šířit.
Michala
17.12.2021 @ 19:39
Myslím, že se dost pletete. Jako neočkovaná to slyším dnes a denně jak útočí proti nám.
Štěpán
17.12.2021 @ 13:44
No stačí si přečíst komentáře v jiných debatách a tam je to neustále, ludi he nazývají antivaxery, že jsou nezodpovědní, že si mají léčbu platit sami, že kvůli nim jsou pořád zákazy a podobné útoky. Nám neočkovaným očkování nevadí, jen si musí uvědomit, že i oni přenáší a roznáší vir. Osobně se s tím potkávám každý den v práci do obchodu vejde člověk hez respirátoru a od dveří volá nebojte jsem očkovaný, co to je ? Právě naockovana kolegyně mě nakazila Covidem, tak pitom nechápu tu zodpovědnost.
Dasha
17.12.2021 @ 14:47
Pane Stepane, kontakt s ockovanymi by vam ale mel vadit. Ja vim,neni jednoduche se jim vyhnout uplne, ale oni jsou pro nas neocko. Velice nebezpecni a navic roznaseji nakazu a v jejich tele se produkuji mutace. A co takovy Spike protin, vite co zpusobuje kdyz jste delsi cas s temito lidmy v mistnosti? Mohla bych vam o tom vypravet, a neni to nic prijemneho to mi verte. A chudaci deti kteri musi byt v 1ne tride s ocko nekolik hodin denne. Po pravde receno, ja bych moje dite do skoly-skolky neposlala ani nahodou……To jen tak pro predstavu….budte na sebe a svou rodinu opatrny. Brzy tohle silenstvi skonci. Preji krasny den
Neguš
9.1.2022 @ 22:43
Abyste byla přece jen víc v obraze by bylo třeba sledovat víc zdrojů,ověřovat,porovnávat atd. Dá to dost práce,neskutečně mnoho času,ale vyplatí se to.
Anonym
27.12.2021 @ 06:54
Ano ano, hledá se pravda, kde je????
Antónie Frolíková
17.12.2021 @ 17:36
Úžasná žena, moc ji držím palce. A aby jí lidé poslouchali a začali jednat. Pani doktorka by měla být ministrini zdravotnictvi.
Fifo
18.12.2021 @ 10:19
Bohuzial Mate pravdu.